Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

PORSGAARDS DAZZLING RUBY
Forfatter: 
Dato:  05-04-2007 04:31

Så vågnede jeg endeligt op midt om natten til telefonen, som var sat til alt det lyd den ku trække - og ikk bare fordi jeg sku tisse! Nu er den endeligt kommet ud!!!

Porsgaards Dazzling Ruby sku barnet hedde - en smuk rød hingstebasse med en bitte stjerne. Han er efter min hoppe Skovvangens Dana og stutteri Skovvangens røde hingst Skovvangens Rubin, deraf det fine navn

Ihhh hvor er det bare for skønt at han endeligt er ude! Desværre har jeg jo ikke set ham endnu, da Dana står hos søster Trine, men jeg har allerede skrevet en "lokke-lokke-besked" til farmand om, om han ikk gad køre mig og sønnemand derned i morgen tidlig (selvom det jo faktisk allerede er "i morgen tidlig" - faktisk ku han godt bare ta at stå op og komme og hente os nu )

Ville gerne tilbyde et billede af ham, men det kan jeg jo desværre ikke - men promise at der kommer et så snart det er taget i morgen!Og vores hjemmeside vil o's lige blive opdateret, da den jo styres fra min søsters computer, og når jeg skal derned, kan jeg jo ligeså godt få det gjort m det samme.. Hans side på hjemmesiden er faktisk allerede lavet, bare ikke lagt op. Dog med fødselsdato til d.31.03., da Dana allerede der så ud til at være klar til at poppe ham ud... Men nu kom han da endeligt... smiler - og hvor er det skønt.

Mit første føl ever - og så endda m mit eget fine navn på.. Pyha, lige før tårerne strømmer sammen i øjnene på en, når man tænkte på det... (snøft )

Faktisk tænkte jeg først, at Trine lavede fis med mig, da hun sagde at den var rød og m en bitte lille stjerne.. Og efter at have lagt mig på gulvet et kort øjeblik, at det var en hingst. For lige præcis det havde jeg lavet aprilsnar med til vores storesøster Camilla i søndags.. For det var det vildeste jeg ku forestille mig - at den blev rød med en stjerne... Så alt for skægt syns jeg, det er, at han er det!!! Spændt på hva Camilla skriver i morgen, når hun læser beskeden, jeg har sendt - om hun tror på mig den her gang

Trine er igang m at hjælpe ham med at få noget at spise, vidst med lidt problemer, men mon ikk de klarer den. Dana er udmattet, har taget hårdt på hende siden fredag, så hun er nok lykkelig for, at han endeligt er ude! Og det er jeg i hvert fald o's :D (Trine skrev lige - han har spist lidt v begge babser, så nu ville hun fidne sin seng igen :D)

Det var vidst alt for nu - billeder kommer, så snart de var blevet taget!

Kys og kram fra Sara

- nu med både en rød og en sort hest, sjetmandspony - den var go!

0
0
Svar på denne tråd

hehehehe
Forfatter: 
Dato:  05-04-2007 04:33

Håber I kan finde rundt i alle de tusind ord - ku ikk få den til at lave de mellemrum jeg bad om, nok fordi det pludseligt blev så langt når man havde så meget at sige :D

Godnat herfra

0
0
Svar på denne tråd

så er der billeder
Forfatter: 
Dato:  05-04-2007 11:19

Sjet det var da noget af en roman jeg havde fået skrevet i nat. Her kommer lige lidt halv dålige billeder fra stalden :D

Super fin er han.. Leverfarvet v øjnene indtil videre, derfor det ser lidt rødt ud...

Og han spiser på livet løs...

Sara Porsgaard

nu med både Skovvangens Dana og Porsgaards Dazzling Ruby

www.sstutteri-porsgaard.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hvor er han nuttet...
Forfatter: 
Dato:  05-04-2007 11:39

Tillykke med den lille fyr ..!!

Hilsen Mette

Parcybedw Boy George WCH17

Stutteri West Side

mev@mail.dk

0
0
Svar på denne tråd

takker
Forfatter: 
Dato:  05-04-2007 19:03

Mange tak.. Tusind nuttet er han bare! Hvor ville jeg dog ønske, at stalden lå i min egen baghave...

Håber bare at Dana kan klare det..

Sara

Sara Porsgaard

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  05-04-2007 19:25

Tillykke endnu en gang, har lige skrevet i din første tråd !

Hvor er han bare fin, og så er han jo rød

Hoppen kender jeg jo lidt til fra skuerne men hvem er den heldige far ?

Sjovt at du lige havde lavet en joke med farven.

Håber at Dana klarer sig...

God påske.

Mvh Helle

Mangler du en shetlandspony ? Med stamtavle så se min hjemmeside under TIL Salg.., nu også andre heste/ponyer..

www.123hjemmeside/stutteri-heden

0
0
Svar på denne tråd

taktak
Forfatter: 
Dato:  05-04-2007 20:27

Hej Helle,

Tak :D Som der står oppe i romanen fra i nat, er det Skovvangens Rubin, der er den stolte far.

Han blev valgt, da han står tæt på mit hjem, og fordi Søren er en kær ven af mig. Og jeg er umådeligt glad for det, for nu er Dana igang og da hun skal til Maclaren i år, var det super vigtigt for mig, at hun kom igang nu. Og hvis så den kære "Dazz" blir en fin lille fyr, er det da bare endnu en fjer i hatten

Håber på at min søster lægger hjemmesidens opdateringer op her til aften, der vil man bl.a. kunne se Rubins afstamning.. Han deltog bl.a. v International på Vilhelmsborg i 2000.

Kram Sara

Sara Porsgaard

0
0
Svar på denne tråd

Nåh ja...
Forfatter: 
Dato:  05-04-2007 20:53

det er jo også øjene man først bliver blind på

Det bliver spændene at få flere føl på den dejlige hoppe..

Søren er også en rigtig god ven til mig og ikke mindst til min Mormor og Morfar(stutteri Vestbjerg)snakkede lige med ham i lørdags til plagskuet.

Mvh Helle

Mangler du en shetlandspony ? Med stamtavle så se min hjemmeside under TIL Salg.., nu også andre heste/ponyer..

www.123hjemmeside/stutteri-heden

0
0
Svar på denne tråd

skanderborg
Forfatter: 
Dato:  05-04-2007 21:24

Ja der var min søster og veninde også med og skulle jeg o's ha været.. Men jeg turde ikk ta fra den kære pony, hvis nu der skete et eller andet, mens man var væk, for det ville man da ikke kunne bære!!!

Og så klarede hun det bare alligevel uden hjælp :D

Sara

Sara Porsgaard

0
0
Svar på denne tråd

Iiih altså..
Forfatter: 
Dato:  05-04-2007 21:41

SKØN følle!!! Tillykke med ham! :)

Den lille "krølle" er da den mest nuttede stjerne jeg har set længe

0
0
Svar på denne tråd

smiler :D
Forfatter: 
Dato:  05-04-2007 22:52
Smiler, ja det er ret sødt... Er i hvert fald super glad for at han har den, for det gir ham lige et plus mere på "nuttet-kontoen"

Sara Porsgaard

0
0
Svar på denne tråd

Sara,,,
Forfatter: 
Dato:  06-04-2007 21:29

Stort tillykke med føllemand . Hvor er han bare fin og kær.

Hilsen Linda

Smuk rød shetlandshoppe på 2 år sælges. Med rødt hestepas med avlsforeningens logo. Sælges billigt pga. reducering i hestehold. Skriv for mere info!

0
0
Svar på denne tråd

Linda.
Forfatter: 
Dato:  07-04-2007 01:09

Tak skal du ha Linda..

Sov dejligt

Sara

Sara Porsgaard

0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  08-04-2007 21:39

Tillykke med føllet Sara.

Han ser bare kær ud. Det må være dejlig endelige at stå som avler af et føl efter at du har mønstret for andre i mange år.

Det er alligevel noget andet når det er ens egne.

Held og lykke med ham. Jeg håber også du får held med at få føl i hoppen når hun nu skal Sjælland. Det værste bliver jo nok at du skal undvære dem begge i en periode.

Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

Med den stjerne: Harry Potter
Forfatter: 
Dato:  08-04-2007 22:26
Burde han da hedde, han har da et lille lyn. ;-D
Ellers en fin lille rød fyr, og rubinfarvet er han da uden tvivl.

Held med ham! (Y) (Y) (Y)

Mvh xtiny

Scientist's Door Sign: "Gone Fission."

"Have no fear of perfection, you´ll never reach it"
Salvador Dali

0
0
Svar på denne tråd

Charlotte
Forfatter: 
Dato:  09-04-2007 10:03

Hej Charlotte,

og mange tak - ja det er altså lidt mere specielt, når det er ens eget navn der står på papiret. Virkelig en dejlig fornemmelse - o's bare at det lykkedes, og at det gik så godt med Dana..

Tror at første gang jeg var med til Horsens Dyrskue var, da jeg gik i børnehaveklasse (sku nemlig ha fri, og det var jo ret stort :D) og det var i 1992, hvis jeg husker rigtigt... Så syns o's det var på tide, at der kom en lille en m mit navn på :D

Blir ikke sjovt at undvære dem, når de skal på ferie på sjælland - men jeg er ikke et øjeblik i tvivl om at det er det værd :D

Kærlig hilsen

Sara

Sara Porsgaard

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider