Så vågnede jeg endeligt op midt om natten til telefonen, som var sat til alt det lyd den ku trække - og ikk bare fordi jeg sku tisse! Nu er den endeligt kommet ud!!! 
Porsgaards Dazzling Ruby sku barnet hedde - en smuk rød hingstebasse med en bitte stjerne. Han er efter min hoppe Skovvangens Dana og stutteri Skovvangens røde hingst Skovvangens Rubin, deraf det fine navn 
Ihhh hvor er det bare for skønt at han endeligt er ude! Desværre har jeg jo ikke set ham endnu, da Dana står hos søster Trine, men jeg har allerede skrevet en "lokke-lokke-besked" til farmand om, om han ikk gad køre mig og sønnemand derned i morgen tidlig
(selvom det jo faktisk allerede er "i morgen tidlig" - faktisk ku han godt bare ta at stå op og komme og hente os nu
)
Ville gerne tilbyde et billede af ham, men det kan jeg jo desværre ikke - men promise at der kommer et så snart det er taget i morgen!Og vores hjemmeside vil o's lige blive opdateret, da den jo styres fra min søsters computer, og når jeg skal derned, kan jeg jo ligeså godt få det gjort m det samme.. Hans side på hjemmesiden er faktisk allerede lavet, bare ikke lagt op. Dog med fødselsdato til d.31.03., da Dana allerede der så ud til at være klar til at poppe ham ud... Men nu kom han da endeligt... smiler - og hvor er det skønt.
Mit første føl ever - og så endda m mit eget fine navn på.. Pyha, lige før tårerne strømmer sammen i øjnene på en, når man tænkte på det... (snøft
)
Faktisk tænkte jeg først, at Trine lavede fis med mig, da hun sagde at den var rød og m en bitte lille stjerne.. Og efter at have lagt mig på gulvet et kort øjeblik, at det var en hingst. For lige præcis det havde jeg lavet aprilsnar med til vores storesøster Camilla i søndags.. For det var det vildeste jeg ku forestille mig - at den blev rød med en stjerne... Så alt for skægt syns jeg, det er, at han er det!!! Spændt på hva Camilla skriver i morgen, når hun læser beskeden, jeg har sendt - om hun tror på mig den her gang 
Trine er igang m at hjælpe ham med at få noget at spise, vidst med lidt problemer, men mon ikk de klarer den. Dana er udmattet, har taget hårdt på hende siden fredag, så hun er nok lykkelig for, at han endeligt er ude! Og det er jeg i hvert fald o's
(Trine skrev lige - han har spist lidt v begge babser, så nu ville hun fidne sin seng igen
)
Det var vidst alt for nu - billeder kommer, så snart de var blevet taget!
Kys og kram fra Sara
- nu med både en rød og en sort hest, sjetmandspony - den var go!