Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

hvornår mærker
Forfatter: 
Dato:  03-04-2007 20:28

jeg liv... Min hoppe er muligvis blevet bedækket ved en fejl... og jeg må bare vide om hun er med føl, for vi er lige begyndt at træne springning..

Hun er lidt rund.. men ikke meget.. og hvis det er, er det en shetter der er far.. så den bliver nok ikke så stor.. hun skal, hvis det er, fole i august/september..

Så hvordan finder jeg ud af om hun er i fol og hvornår vil jeg evt kunne mærke liv.. ?

Karina.

Jeg kan godt lide dressur..... men jeg vil hellere ride tur.. :-)

0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  03-04-2007 20:31

...fra 6. mdr burde du begynde at kunne ane liv derinde og det er også i 6 mdr at der skal begyndes på at trappe ned i træningen ligeså stille så springe det ville jeg bestemt ikke.

Få en dyrlæge ud at lave en håndprøve eller blodprøve på hende for en sikkerheds skyld.

*Ejer af den fantastiske :o) Funder Nørhedes Rasmine*

Skønne kaninunger bortgives NU!

1 han og 2 hunner...

Kig ind på min hjemmeside: www.knabstrupper.be (under udarbejdelse)

0
0
Svar på denne tråd

osdihfoisad
Forfatter: 
Dato:  03-04-2007 20:45

Jeg har læst lidt dårligt om håndprøve.. men hvis han også kan lave en blodprøve.. så tror jeg jeg gør det.. hun er nemlig ikke kommet i brunst.. så jeg er bange for at den er der..

Tak for råd!!

Karina.

0
0
Svar på denne tråd

osdihfoisad
Forfatter: 
Dato:  03-04-2007 20:45

Jeg har læst lidt dårligt om håndprøve.. men hvis han også kan lave en blodprøve.. så tror jeg jeg gør det.. hun er nemlig ikke kommet i brunst.. så jeg er bange for at den er der..

Tak for råd!!

Karina.

0
0
Svar på denne tråd

håndprøve
Forfatter: 
Dato:  03-04-2007 22:41

nu skriver du ikke hvornår hun evt er blevet bedækket, men er det sidste år (sommer/efterår) så er en håndprøve klart at foretrække - mener det er noget med at blodprøver ikke er helt sikre.

Hingsteføl efter Don Juan / Lauries Crusador xx - tilsalg

0
0
Svar på denne tråd

sdhosh
Forfatter: 
Dato:  04-04-2007 06:00

Hun skulle have gået med en klaphingst nogle dage i september og oktober sidste år.. så hun er ca halvvejs.. hvis det er.

Jeg ringer til dyrlægen idag..

Tak for råd!! :-)

Karina.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider