Helt Personligt ment så er begge hingste yderst attraktive inden for avl af springheste.
Jeg syntes af Champion FP virkelig har udviklet sig meget de seneste år og han er SÅ FIN under rytter. En dejlig hingst som klart kommer langt (7-9-13)..
Smukt ydre må man sige og dejlig springning at se på...
Carpaccio's søn, Chico's Boy, er et pragteklsemplar og yder Carpaccio retfærdighed!!! Magen til hingst er der langt imellem...Selvom Carpaccio springer godt, går hiingsten betydeligt godt i dressuren og har ligeledes gjort det godt. også der!
Carpaccio's afkom springer alle(generelt) med korrekt bascule og er nogle dejlige typer. De er forsigtige og har et godt udtryk.
Sjovt nok, så er det absolut ikke alle der arver hans aftegn i hovedet!! Lidt synd syntes jeg 
Angående de 2 hingste her, ville mit valg falde på Champion FP. Vedrørende brugen af ham i DV-avl skal du søge om dette idet Champion ikke endnu er godkendt i DV. Han er dog godkendt i mange andre EUforbund som DV anerkender. Blandt andet Hannoveranerforbundet.
Var jeg ikke "begrænset" til brugen mellem 2 hingste, syntes jeg at hingste som disse kunne have interesse:
Balou Du Rouet

Baloubet Du Rouet/Continue/Domino.
Født 1999 - 171cm - Brun - Oldenburger.
Gokendt i:
Oldenburg, OL-International, Hannover, Rheinland, Westfalia, South German association, Zangersheide, Sweden, Italy, France.
www.schockemoehle.com/englisch/
Cordalmé Z (alt efter hvad pengepungen siger)

horse-flirt.de/boeckmann/cms/ index.php?client=1&lan...7&idart=46
eller
Verdi

Quidam De Revel/Landgraf I/Calypso I.
Født 2002 - 172cm - Brun - KWPN.
Godkendt i:
KWPN og Holstein.
http://www.team-nijhof.nl