|
|
| Så kom føl nr. 2 |
|
|
Ametyst Gammelgård er blevet mor til sit første føl. Alt gik efter bogen og hun er en fantastisk mor! Den lille ny er efter Aljano. det blev en dreng og han er som alle føl bare dejlig! i dag var de lidt ude i det dejlige vejr! han er dog stadig noget vakkelvorn i benene men det skal nu nok komme! Så begge vores folinger er vel overstået for i år og vi kan nu se frem til at nyde de to hesteunger hele sommeren. nå men i vil vel gerne se den lille trold, så her kommer han. han hedder foresten Gammelgårds A´conto 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor er han |
| Forfatter:  |
bimboe (Tine) |
| Dato:  |
26-03-2007 21:38 |
|
køn, dejligt udtryk. Tillykke med ham. Tine
En rigtig hest er en oldenborg. Der hvor volden går ind, går forstanden ud.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sød følle... |
|
|
Hvor er han køn jeres lille ny, han er da en rigtig charmetrold!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke med den lille... |
|
|
Han ser jo super fin ud  Heidi
I'm in shape...- Round is a shape, isn't it???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Næææh... |
| Forfatter:  |
Christina (Frühmi) |
| Dato:  |
26-03-2007 21:48 |
|
Hvor er han skøn - en rigtig smuksak  Er spændt på at se hvordan han udvikler sig! Christina
Alle er vi krummer i livets store kagedåse - undtagen mig, jeg er en lille lækker chokolademarengs - Garfield
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Tillykke med føllet. Han er SÅ fin!! Aljano er en super hingst. Vi overvejer at bruge ham på en af hopperne i år. Har set flere afkom efter ham og de har alle været rigtig gode. Smukke, godt gående og super springende. Nu er jeg klar over, at det er første føl I får på den hoppe, så naturligvis kender I ikke meget til hvordan hun avler. Er føllet mere eller mindre ædelt end I havde forventet? Vores hoppe skal nemlig (på trods af xx som mf) have en ædel hingst, og jeg er derfor i tvivl om hvorvidt Aljano passer på hende. Hvis nogen kan bidrage med indtryk af Aljano-afkom, vil jeg blive meget glad. Det er sørme så svært med alle de gode hingste der er tilgængelige.
Venlig hilsen
Karina Josefsen Stutteri LajgårdenVi venter føl i 2007 efter Chico´s Boy, Contender samt Argentinus.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Carina |
|
|
Tillykke med endnu en lille skønhed. Det må jo snart være dig vi skal ned til med Erfa-gruppen. Lige et pinligt spørgsmål, men hvor er det nu vi skal hen på torsdag, har lidt travlt fortiden, og Nicolai kører næsten i døgndrift, så jeg glemmer halvdelen af det jeg får afvide. Annette
Undervisning i Vestjylland tilbydes !! Forhandling af Marstall foder !! Er din hoppe klar til de kommende føl og bedækninger ?? Se mere på sitecenter.dk/stutteri-taldorf Hoppe søges til låns Se profil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gfjhkkkl |
|
|
lajgården: moderen er selv meget højtstillet men ikke særlig ædel og hun mangler lidt det udtryk som den her lille fyr ser ud til at have! efter min bedste overbevisning virker føllet her til at være noget mere ædelt end dens mor var i samme alder. han er stadig ikke helt "foldet ud" så det er en smule svært at vurdere benlægde og bevægelser endnu, men han tegner godt og har et dejligt udtryk og en velansat hals umiddelbart. Anette: det er i Haderslev på torsdag.. uh hvad er det nu hun hedder.. hmm det må jeg lige vende tilbage til dig imorgen med! ja næste besøg må bestemt være her hos os, nu har vi da lidt forskelligt at kunne vise frem ihvertfald. alle andre: tak for de pæne ord om den lille mand!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Tillykke med smuksak'en!! Jeg har kun set et Aljano-føl tidligere og hun var også rigtig dejlig - mindede meget om din fine fyr. Skal du have begge hopper i fol igen i år? Trine www.paarupgaard.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Åh, hvor er han bare fin. Dejlig du har dit på det tørre med veloverstående folinger. Så må du tørre panden på alle os andre, når vi får perler på panden og nedbidte negle  Stort tillykke. Smukkere kan de vel næsten ikke blive 
Hilsen Margrethe.
Stald Sortebjerg v/ Margrethe Steffensen
Dejlig DV Holstener hoppe på 10 år sælges. Ring 28720474
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tillykke... |
|
|
Tilykke... dejligt når det er vel overstået. 
Rid på det bedste - Rid frederiksborgheste 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Tillykke tillykke |
|
|
med den kønne lille ny 
SMEDEGAARD DANSK OLDENBORG AVL
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| kklhnlæjl |
|
|
bianca: nix desværre ham her er nu brun.. men en god hest har ingen farve så det er præcis som det skal være!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nå for søren.. |
|
|
Kan jeg da også godt se nu jeg kigger nærmere efter.. Mht farve er jeg da helt samme mening (efter rød nr. 4 ) Bianca
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wow... |
|
|
hold da op et lækkert føl STORT tillykke... 
Vangeledgård, det bedste sted for din hest og dig ^^ Kammeratskabet er i top ! Heldig ejer af Hedelykkes Lea <3 ~ Soya - elsket og savnet ~ http://123hjemmeside.dk/leaogmaria - min hjemmeside 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Tillykke med føllet Carina. Den er jo super fin ligesom den 1. du viste frem for ikke så længe siden  Til Carina og Annette: Vi skal mødes hos Henriette i Christiansfeld næste gang  Mvh. Janne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Tillykke, det er nu dejligt når det er overstået. Og når resultatet også er vellykket så kan det vel ikke være bedre. Vi har jo fået 2 af vores ialt 6 føl, og nr. 3 kommer nok i nat. Der var i hvert fald mælkedryp her til morgen. Derefter venter nattero i 6 uger.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Har haft kig på Aljano længe, han bliver da ikke mindre interresant med alle de smukke føl, jeg efterhånden har set. Godt at have det overstået.. nyd sommeren og begge dine føl. Hanne
Portrætmalerier af heste (hovedbilled) laves. Flis til ridebaner gangstier o.a sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke :-) |
|
|
hvor er det en fin lille e  det er vel ikke den du var så bange for skulle komme ud mens i var i herning??? tillykke med begge to (fiser lige ind og ser nummer 1)
Karina82 Den, som ikke laver fejl, laver som regel slet ingen ting min hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke :-) |
|
|
hvor er det en fin lille e  det er vel ikke den du var så bange for skulle komme ud mens i var i herning??? tillykke med begge to (fiser lige ind og ser nummer 1)
Karina82 Den, som ikke laver fejl, laver som regel slet ingen ting min hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| knhlæmjæ,k |
|
|
karina: nej det var ikke ham her, det var hoppeføllet som blev født for 10 dage siden! ham her skulle godtnok først være kommet d. 5 april.. men det er jo kun dejligt allerede at have ham ude og kunne nyde ham!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|