Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

midt west ibi light/helenikos
Forfatter: 
Dato:  21-03-2007 09:53

hvad kender i til de to hingstes afkom??? Jeg har nemlig lige købt en lille hoppe på 8 mdr efter ibi light og med helenikos som morfar. Hun er super skøn, men vil gerne vide lidt om hvordan de to hingstes afkom gør sig, hvis i forstår???

Lea!

0
0
Svar på denne tråd

helenikos...
Forfatter: 
Dato:  21-03-2007 11:16

Jeg kender en del til helenikos. Min moster var nemlig staldpasser på katrinelund dengang han levede.

Hans afkom klarer det ret godt, og katrinelund har en del alvshopper efter ham. Han var også nem at håndterer.

På denne side kan du se hvordan det går nogle af hans afkom:

dyrreg.lr.dk/t7fb8dw/ webaarbog.enkeltafkom?...hestpony=H

Han er jo også far til den kårede hingst Hector DVH 603.

Det var lidt om hans afkom.. håber du kan bruge det.

hilsen Michelle

0
0
Svar på denne tråd

mange tak
Forfatter: 
Dato:  21-03-2007 13:53

så kunne jeg da se lidt af dem. Kan du fortælle mig hvorfor moren ikke er på listen over hans afkom??? Altså moren til mit føl er jo efter ham men kan ikke se hende på listen???

Lea!

0
0
Svar på denne tråd

Fordi...
Forfatter: 
Dato:  21-03-2007 15:09
Det som Michelle har sat ind er en liste over afkom, som har placeringer i konlurrenceklasser. Der findes jo langt flere afkom som IKKE har det.
0
0
Svar på denne tråd

godt...
Forfatter: 
Dato:  21-03-2007 17:16

godt du lige kunne svarer på det charlotte :D

0
0
Svar på denne tråd

ja tak det
Forfatter: 
Dato:  22-03-2007 07:23

gav jo straks mere mening.. smil..

Hvad med midt west ibi light??? der må der være en del som kender til ham og hans afkom???

Lea!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-03-2007 21:46

hej

jeg venter igen i år føl efter midt vest ibi light..jeg synes at han avler meget ridelige afkom og medmeget udtrksfuldt hoved du kan se på min hjemmeside.. der er en del afkom efter midt vest ibi light

mvh.Liselotte

sælges

1 års midt vest ibi light hingst

2 års hoppe, 2 stk 2 års vallakker efter ibi light

3 års efter ibi light

4 års efter midt vest da capo

ifolet avlshoppe

www.123hjemmeside.dk/hegnsly

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har en...
Forfatter: 
Dato:  22-03-2007 22:21

Hey

Er selv den heldige ejer af en lækker smækker Ibi-Light sag - som dog iøvrigt er til salg

Jeg ville bestemt aldrig tøve med at købe en Ibi-Light igen

0
0
Svar på denne tråd

tak det er dejligt
Forfatter: 
Dato:  23-03-2007 10:39

at høre de er ridelige, for lige nu virker hun som en noget bestemt dame, men hun har heller ikke være i hænder, så skal nok bare lige lære og føle hvad der er godt og skidt.. smil.

Dejlig hest du har der CarolineR.. smil

Lea!

0
0
Svar på denne tråd

M-W Ibi-Light afkom
Forfatter: 
Dato:  24-03-2007 20:44

Jeg har også et Ibi-Light afkom. Du kan se hende på min præsentation (Perfect Lady). En bestemt dame over for andre heste, men en hest som går gennem ild og vand for sin rytter.

Jeg har mest brugt hende til spring, men hun har anlæg for både dressur og spring.

Held og lykke med din Ibi-Light

Mvh. Janne.

0
0
Svar på denne tråd

CarolineR.
Forfatter: 
Dato:  25-03-2007 11:57

Super lækker hest du har efter ham. Overvejer stærkt at bedække min lånehoppe med Ibi-light i år.

Heste er det bedste.

Så har jeg fundet min lånehoppe. Hun er efter Fruhling og Aspriant og kårede i ERDH. Glæder mig meget.

0
0
Svar på denne tråd

Janne.
Forfatter: 
Dato:  25-03-2007 12:00

Dejligt at se nogle lækkre afkom efter Midt-West Ibi-Light. Regner stærkt med at inseminere min lånehoppe med ham i år og så er det jo dejligt med nogle billeder af afkom efter ham. Perfekt Lady er skøn og dejligt at se at hun også kan springe.

Heste er det bedste.

Så har jeg fundet min lånehoppe. Hun er efter Fruhling og Aspriant og kårede i ERDH. Glæder mig meget.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider