Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Føl efter Bøgegårdens Laurino
Forfatter: 
Dato:  05-03-2007 15:32

Jeg er meget spændt på første årgang efter denne hingst og har hørt, at de første ædle og langbenede føl er kommet til verden, men savner flere oplysninger... og gerne billeder :-)

Er der nogen her, der har set føl efter ham og vil dele ud af deres indtryk? Jeg skal indrømme, at jeg også er lidt interesseret i at vide, om han kun giver røde og brune føl eller om der også er sorte imellem.

Mvh Thomas
www.macohl.com
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  05-03-2007 19:39

hej

Føl efter Laurino vil jeg også meget gerne se og høre om.

Hvad Thomas er du begyndt på farveavl

Mvh Hanne.

0
0
Svar på denne tråd

Laurino
Forfatter: 
Dato:  06-03-2007 12:41

Min Windsor-hoppe er ifolet med Laurino, men hun skal først fole i begyndelsen af april. Er også rigtig spændt på hvordan afkommet kommer til at se ud

0
0
Svar på denne tråd

Jørgen...
Forfatter: 
Dato:  06-03-2007 12:59
fra bøgegården sagde, at deres hoppe var en af de første til at fole efter ham, og han ville lægge billeder ud med det samme på deres hj. side. Men der er intet kommet !!!

Mange hilsner
Marianne Frandsen
"SNØDDERGÅRD"
Mor til
Mathilde 271003
Catrine 020805 "vores lille engel"
Aleksander 070806

Gratis sommergræsning 2007 tilbydes omgængelig 3ér pony hingst
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-03-2007 16:11
Jeg har en hoppe stående som skal fole først i maj. Hun er ifolet med Bøgegaardens Laurino.. Glæder mig også meget til at se føllet, for moderen er super godt gående, men lidt grov, så det skal nok blive et rigtig godt afkom.. :-)

Mette Timmermann Kock

Elbækgaard

Dansk Varmblod er det bedste :-)

Venter føl april 2007! - Som kommer til salg

0
0
Svar på denne tråd

Laurino
Forfatter: 
Dato:  10-03-2007 20:28

Hej Mette: Tak for de fine ord Ja, det er min hoppe som venter føl efter Laurino med termin først i maj Så jeg kan desværre ikke give et svar endnu. Men jeg er meget spændt. Jeg håber på et smukt brunt hoppeføl. Som Mette også skriver er hun en lidt grov, gammeldags type, og jeg valgte Laurino i håb om et lidt mere ædelt afkom.

- Henriette -

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider