Lappe: Tak for dit link, jeg har dog allerede set videoen. Det håber jeg skam også de bliver. Jeg er især spændt på min Romanov/Schufro hoppe. (Ikke mindst efter vi så aktionen i Herning lørsdag, hvor en med samme kryds blev solgt for 1,2mio. Pyhha, min er endda efter en guldhoppe. bla bla. hehe
. )
TBJ : Tak for dit svar. ( Det ser ud til at være et dejligt afkom du har fået dig!!). Efter vi har set lidt flere afkom efter Sandro Hit, er vi egentlig ikke bange for, at han laver for tunge afkom!
Begge mine hoppe er meget velstillede, og jeg ser derfor ikke dette som et problem. Min Weltjunge mangler lidt mere spring i sin galop, men om det kommer, jo mere hun bliver redet er jo ikke til at vide endnu.Jeg kan dog være lidt i tvil med hendes skridt!
Jeg har et ekstra spørgsmål: Hvad er din erfaring med frostsæd? Vi er selv lidt nervøse for det.
AlexanderSilas ♥Kikki♥: Det var heller ikke ment, som første gangs hingst. Mest fordi vi er lidt nervøse for at bruge frostsæd, der er jo en større chance for, at hun komme i fol med kølesæd, det er bla. også derfor vi vælger Don Schufro. Men jo det er dyrt, men sådan er det jo i ridesporten. desværre.
Og 1000 tak for de rosende ord!