Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Silas, Lorbas og Alto
Forfatter: 
Dato:  16-10-2002 13:34
Er der nogen af jer der har afkom efter nogen af disse strålende avlshingste?
Lorbas behøver nok ikke nærmere introduktion..? Silas er oldenborg, kan finde hans ID hvis det er, men tror ikke der er så mange..?
Alto er efter Alexander og lavede vist kun 5 føl før han døde. Min er fra 1991 så de må være ca. jævnaldrende....
Har eller kender du nogen efter disse, vil jeg meget gerne høre om dem*S*
Hilsen Mette

B-) "I virkeligheden som i drømme er intet helt som det synes"- Dean Koontz
0
0
Svar på denne tråd

Re: Silas, Lorbas og Alto
Forfatter: 
Dato:  16-10-2002 13:44
Hej Mette

Jeg har en rigtig dejlig hoppe på 11 år efter silas, altid glad og tilfreds aldrig syg og vild med at bestille noget, har fået to føl efter Kasper som er henholdsvis 6 og 4 år´s valakker nu med ligeledes et rigtig dejligt sind.

Hej Hanne
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-10-2002 13:47
*S* Ja det lyder også lidt som min. Han er lidt en bølle, men med en utrolig livsglæde.
Han tegner til at blive dressurhest, hvad er din? Og hvor høj/kraftig??
B-) "I virkeligheden som i drømme er intet helt som det synes"- Dean Koontz
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-10-2002 14:15
Hej Mette

Jeg har en 9 årig vallak efter Silas, den bedste hest jeg nogensinde har haft og arbejdet med. Jeg købte ham som tre årig, og da var han 166 han har dog lagt lidt til siden og er endt på 175. Heldigvis har han meget lange ben og er meget arbejdsvillig, ellers tror jeg ikke jeg havde kunnet magte ham.
Jeg rider dressur på min, og han får næsten altid placeringer med hjem, jeg regner med at skulle starte middelsvær på ham til næste år, han var egentlig klar til det sidste år, men faldt desværre meget uheldigt ude på folden, og er først nu ved at være tilbage på sit gamle niveau.
Hilsen Birgitte
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  16-10-2002 14:31
Hej
Jeg har en hoppeplag efter Kasper, og er ved at købe en hoppe på 8 år efter Silas.
Anja>o<
0
0
Svar på denne tråd

Lorbas
Forfatter: 
Dato:  17-10-2002 14:39
Hej!

Min veninde ejer en dejlig vallak efter Lorbas..., men hun ved dog ikke selv ret meget om ham. (altså Lorbas)

Du kender måske meget til ham?

-Tina

:-D HVER DAG ER EN GAVE - OG EN OPGAVE :-D Har fået lagt billeder på min præsentation af Liz. Nassin - hingsten til mit føl maj 2003.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider