Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Pintohoppe u. stamtavle + hingst??
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 11:24

Hej,

Er det en god ide at sætte en renracet pintohoppe (uden stamtavle, og født i Holland) i fol med en af de gode danske pintohingste?

0
0
Svar på denne tråd

pintohoppe
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 11:38

Du kan jo få din pintohoppe kåret i Dansk Pintoforening, selv om hun ikke har stamtavle - så bliver hun bare kåret F1, altså i forregistret. Det vil jeg anbefale dig at gøre, og så er det da en god idé at sætte hende i fol med en pintohingst. Så ja...

0
0
Svar på denne tråd

renracet..
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 16:04

... jeg ved ikke hvad du mener med renracet?

Har hun ingen stamtavle er hun bare en broget hest. Og pintoer er - ligesom DV - oftest et sammenkog af forskellige racer.

Din hoppe kan kåres i pinto og DVs forregistre. Så det er jo bare om at vælge forbund.

0
0
Svar på denne tråd

Det er
Forfatter: 
Dato:  15-02-2007 17:11
rigtigt.Pinto er ikke en race,men et avlsforbund for brogede heste/ponyer,og betyder malet.
Læs mere på www.pinto.dk
0
0
Svar på denne tråd

Pintohoppe
Forfatter: 
Dato:  16-02-2007 08:47

jeg mener bare at hun har "rødt" hestepas... men tak

Pintohoppe sælges.. 7 år, 164 i stang, rødbroget, renracet, importeret fra Holland, dog uden stamtavle. til ridning/avl.
0
0
Svar på denne tråd

hvis hun har
Forfatter: 
Dato:  17-02-2007 09:40

... rødt hestepas har hun jo også stamtavle. Hestepas = stamtavle.

Så springer hun over forregisteret og direkte ind i stambogen.

0
0
Svar på denne tråd

???
Forfatter: 
Dato:  17-02-2007 13:41

Hun har rødt hestepas, men der står ikke nogen navne på forældrene i det.. så har hun vel heller ikke stamtavle??

Pintohoppe sælges.. 7 år, 164 i stang, rødbroget, "rødt" hestepas, importeret fra Holland, dog uden stamtavle. til ridning/avl.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider