Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

min hoppe faldte
Forfatter: 
Dato:  25-09-2002 17:34
hej idag da jeg gik ud for at give mine heste, noget rugbrød,skete det at min drægtige hoppe faldte ude på folden. hun er (4 mdr henne.)hun kom i fuld galop og lige pludeslig snuplede hun så det endte med at hun var helt nede at ligge, men der skete heldigvis ikke noget med hende;-)mit spørgsmål er nu, om føllet kan have taget skade af sådan en tur? hvad mener i? hilsen louise
0
0
Svar på denne tråd

Re: min hoppe faldte
Forfatter: 
Dato:  25-09-2002 17:59
Hej Louise.

Min hoppe gjorde også det nummer en gang hun var i fol(5 md henne),der skete ikke noget ved det.
Jeg skal ikke kunne sige det,men jeg tror ikke at der er sket fosteret noget.

Vores ene hoppe vente sig ved et uheld en gang på vores smalle stald gang hun var 10 md henne, og heldigvis skete der ikke noget ved det,men for pokker hvor var jeg nervøs for hende og føllet.

Hej igen.
0
0
Svar på denne tråd

Re: min hoppe faldte
Forfatter: 
Dato:  26-09-2002 07:54
Hej!

jeg tror heller ikke du skal være bekymret... Føllet ligger jo godt og tryk i fostervæske.

Min hoppe er små 4 mdt. henne og hun gjorde samme nummer ved 90 dagen. Hun er tjekket af dyrlægen, og der er stadig føl.

De kan tåle meget.. det er bare os bekymrede mormødre der er nervøse.... :-D

-Tina.

:-D HVER DAG ER EN GAVE - OG EN OPGAVE :-D Har fået lagt billeder på min præsentation af Liz. Nassin - hingsten til mit føl maj 2003.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider