Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Sende hoppe & føl afsted til udland
Forfatter: 
Dato:  01-02-2007 17:50

Hej alle

Ville høre jeres meninger og erfaringer med at sende jeres hopper med føl ved siden til udlandet til bedækning eller inseminering.

Vi avler friesere, så derfor er det til Holland med lånt lastbil og vi vil køre selv. Men er selvfølgelig nervøse for både turen, opholdet og alt det der følger med. Føllet vil være omkring 3 uger når vi kører. Vi har før sendt hopper afsted, men ikke med føl ved siden.

Hilsen Mia

www.friesere.com

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  01-02-2007 17:58

Det ville jeg nok ikke vove med et så lille føl - det er en meget lang og belastende tur. Jeg havde en tur til Nordtyskland engang, og det tog kun ca 4 timer - det er sørme hårdt for et føl - selv om man kører meget pænt og jævnt. Den kan jo kun lægge sig ned, hvis du holder stille.

mvh

Tina V.

Hvor fornuften sparker troen ud, smutter overtroen ind ad bagdøren

www.stutteri-moelleaaen.dk/

Palomino EU-avlshingst til rådighed

Smukke palominoer er en fryd for øjet

0
0
Svar på denne tråd

lægge sig
Forfatter: 
Dato:  01-02-2007 20:59

nu ved jeg ikke med pladsen, men stort set hver gang jeg kører med føl i min trailer, så ligger den ned når jeg når frem ...

Så hvis der er plads nok i lastbilen til at føllet kan lægge sig uden at komme til at ligge under hoppen (gå ud fra at de skal stå i "samme" rum når turen er så lang) så tror jeg godt det kan lade sig gøre, går også ud fra at hoppen skal blive ved hingsten til hun er drægtig ?

Føl ventes efter Don Juan / Lauries Crusador i marts - tilsalg

0
0
Svar på denne tråd

Transport
Forfatter: 
Dato:  02-02-2007 07:19

inden du lejer eller gør noget andet skal du nok lige sætte dig ind i de nye transport regler og fortolkninger.

0
0
Svar på denne tråd

transport
Forfatter: 
Dato:  02-02-2007 09:24

Hej

Ved du hvor man kan læse de nye regler. ?? evt et link ?

Hilsen Mia

0
0
Svar på denne tråd

nye regler
Forfatter: 
Dato:  02-02-2007 17:16
jelka - jeg kan se at der inde på www.fhf.dk på forsiden står noget ...

Føl ventes efter Don Juan / Lauries Crusador i marts - tilsalg

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider