Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Oldeborgføl værd?
Forfatter: 
Dato:  31-01-2007 18:26

ja.. jeg sad og tænkte på hvad, jeg kunne få for et føl.

vis jeg satte E-line i fol.

jeg ved godt det også kom an på hvilken hingst det er.

men jeg ville da tage en hingst med gode papir og gode jåringstal og resultater selvfølig..

hvad ligger priserne på?

få sådan en lille en..

med god papir?

M.V.H

Katrine

>>E-Line Af Hvarre<<

~Evigt Kærlighed! Til døden skiller os ad..~

EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG!

*~Alle der siger man ikke kan købe lykke, har glemt alt om heste~*

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-02-2007 08:25

Et oldenborgføl med papirer kan sælges for et sted mellem 15.000-30.000 kr. helt afhængig af stamtavle, udseende osv.

Det kan sjældent betale sig at avle for at tjene, da bedækning, ekstra dyrlæge udgifter, ekstra foder osv. også koster.

Mvh. Julie

---

Nu med Alexia af Vodagergård til låns!

*Dansk Oldenborg Avl*

0
0
Svar på denne tråd

Følle bølle
Forfatter: 
Dato:  02-02-2007 09:29

Ja, inden føllet når dets første leveår, og du oppe i 20.000 kr. klassen, hvis ikke mere,(sæd, dyrlæge, vacc. ormekure, fodring, dyrlæge igen og så samme tur for føllet når det kommer ud)- så Julie har helt ret i at det ikke kan betale sig at avle for at tjene penge. Det sker vist kun sjældent at nogen tjener store penge på det

Du kan jo også risikere du får et føl ud med skæve ben eller andre skavanker,(hvilket vi selvfølgelig ikke håber!!) og så bliver prisen jo sat derefter-

Så hvis du skal avle skal du gøre det fordi du finder det spændende og sjovt, men ikke for pengene, for så er jeg bange for at du bliver skuffet.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider