Nævnt i hjemme i landet igen, i ridning hos Jim Rasmussen. Det er Aggesen der ejer ham, og jeg tror ikke han kommer på hingste listen igen, desværre. Men prøv at kontakte Aggesen evt. og hør ham ad.
Han laver rigtig gode og højstillet afkom. Han passer allerbedst på nogen storrammet hopper og forædler sine afkom. De kan godt være noget "varme" i temperamentet. Ikke at de er hysteriske eller ser spøgelser, tværtimod er det sjældent de bliver bange for noget, men at de simpelthen har deres egen vilje, og den ka være meget stor. Så hvis der er noget de ikke forstår, så gør de det ikke, før end de ligesom har fået en ordentlig "forklaring".
Jeg har selv en hoppe efter ham, og har haft en til, som jeg desværre var nødt til at sælge pga. pladsmangel. 2 afkom der minnede meget om hinanden, selvom det var 2 forskellige hopperstammer de er lavet på. Min nabo har også lige købt en efter ham, og igen er der mange lighedstegn mellem den og min, pluds mange af dem jeg har set minder meget om hinanden, så jeg mener klart at han præger sine afkom en del.
Min fire års hoppe, er godt gående i alle gangarter og godt springende, sød og rar, men har som sagt en selvtillid på størrelse med rundetårn. Er aldrig bange, men gør kun tingene når hun er med i hoved, men så gør hun det også fuldt ud.
Jeg talte med Flemming Schulz for noget tid siden, og han sagde også at en del af de afkom de fik ind var lidt varme, men at der ikke var nogen tilridningsproblemer, og de var super at være på. Det med tilridningen og ridningen har Kari fra Stald Cajus også givet udtryk for overfor mig.
Du ka evt. se billeder af min inde på min profil, der er også af den jeg solgte, plus lige ledes på www.sitecenter.dk/stut...taldorf.dk (siden er stadig under oprettelse og langt fra færdig)
Hvis han kom på hingstelisten igen, kunne jeg meget vel også godt finde på at lave en igen, for jeg har altid været vild med ham, lige siden jeg så ham første gang som unghingst.
Annette