Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

shetlænder hingst
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 22:37
Hej.. da jeg har overvejet at købe en hingste plag og bruge ham til bedækning senere, ville jeg lige høre om der er nogen der ved om der er efterspørgsel efter bedækning på en shetlænder uden papirer.. jeg har ham opstaldet og han har det bedste sind og nem at have med at gøre. han er sortbroget og bor på lolland
0
0
Svar på denne tråd

hingst
Forfatter: 
Dato:  14-12-2006 22:40
jeg ved ikke om der er mange men jeg ved der er nogle og det at hen er broget skader ikke
0
0
Svar på denne tråd

Ærgeligt...
Forfatter: 
Dato:  15-12-2006 04:09

Ja jeg kunne godt bruge en broget shetlænder hingst til vores pintopony - og gerne på Lolland , men ikke uden papirer/kåring - jeg vil gerne have papirer på mine føl.

STALD LAUGE...
- avl af sorte fuldblodsarabere og pintoarabere

Bedækning tilbydes ved den sorte hingst Falkhan Expresso OX+3363

Interesseret i føl 2007? Du er velkommen til at kontakte os.

0
0
Svar på denne tråd

Jamen altså
Forfatter: 
Dato:  15-12-2006 11:31
Jeg tvivler på at der er mange der vil bruge en shetlænderhingst uden papirer. Der findes allerede alt for mange små pirathingste, så der er ikke rigtig nogen efterspørgsel på dem.

Sjetmandspony - den var go' :-D
0
0
Svar på denne tråd

der findes
Forfatter: 
Dato:  15-12-2006 12:17

i forvejen så stort et antal shetlænderhingst med Papir og kåring som bedækker fra 500,- af og så bliver afkommet registreret.

0
0
Svar på denne tråd

shetlænder
Forfatter: 
Dato:  15-12-2006 18:05

okay.. det lyder vidst som en dårlig ide så.. ellers har jeg ikke noget at bruge ham til. jeg kunne køre ham til, men der har jeg en anden pony som kan gå for vogn som ikke bliver rørt meget i forvejen..

tak for svar til alle

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider