Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Elitehoppe / hjælp
Forfatter: 
Dato:  03-12-2006 23:23

Jeg har en ældre dame på 24 stående i stalden (Kwango/ Raimondo) som har lavet 13 dejlige føl, og nu er jeg kommet i tanken om at ville prøve at få hende registreret som elitehoppe. jeg har været inde og læse om reglerne på dv´s hjemmeside, og har nu været igang med at søge efter alle hendes afkom og har fundet dem på heste data, men hvordan finder jeg ud af hvad de har været stillet til feks egenhedstest og DSA,hvilket jeg jo skal bruge for at kunne udfylde det point system. Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig... kuns mette

0
0
Svar på denne tråd

Afkom ...
Forfatter: 
Dato:  04-12-2006 07:20

hvis jeg ikke husker helt forkert så er alt over klubplan reg på hestedata - mindes i hvert fald at have set også enkelte steder at "hesten har gennemført DSA", egenthedstesten står i hvert fald ved hopperne.

Men ellers kan du sikkert også finde noget på infosport (mener jeg det hedder)

Rytter søges, gerne dressur på LA niveau

0
0
Svar på denne tråd

Ring til DV
Forfatter: 
Dato:  04-12-2006 19:46

Hej

Jeg ville da tage kontakt til DV.. De kan da sikkert hjælpe dig.

MVh

Malene

0
0
Svar på denne tråd

Varmblod
Forfatter: 
Dato:  04-12-2006 19:57

Du er da vist optimist Malene, jeg har prøvet at spørge DV om hjælp med at finde resultater på en DV-hest i udlandet. Jeg blev anbefalet et italiensk-kursus. Så var det godt at Ridehesten satte Per Høst-Madsen på sagen, han havde gode forbindelser.

0
0
Svar på denne tråd

DV, ha ha!
Forfatter: 
Dato:  04-12-2006 20:03

Ja, DV gider ikke hjælpe... Det har de alt for travlt til

Men har du prøvet HesteData? Det burde stå der...

-Mia

*** Mangler din hest en dygtig rytter et par gange om ugen?? ***

Bor den i nærheden af København??

-Så vil jeg meget gerne hjælpe dig! :-)

0
0
Svar på denne tråd

jeg må prøve igen
Forfatter: 
Dato:  04-12-2006 22:12
jeg må prøve heste data igen, for ville utrolig gerne at det kunne lykkes. jeg ved at flere af følene er solgt som rideheste og til meget gode priser, så det kan da ikke være helt dårligt... smil
0
0
Svar på denne tråd

Ingen karakter
Forfatter: 
Dato:  04-12-2006 22:14

Der står ingen karakter fra DSA,kun at de er gennemført.

Jeg ved så ikke om dv eller evt. drf ligger inde med dem.

Ellers ville jeg prøve at ringe til avleren,den person kan måske formidle kontakt til ejer af hesten.

0
0
Svar på denne tråd

Frem til E´et
Forfatter: 
Dato:  05-12-2006 21:52
jeg ville måske prøve at spørge en af dem fra avlsledelsen af, hvad det kræves, men man skal efter hvad jeg husker selv finde de oplysninger og skrive i ansøgningen og så er det lettest at købe adgang til LR´s register og så gå ind der. Der kan du finde hendes egne resultater, afkom, deres kåringer, deres afkom og ikke mindst alle resultater fra både afkom og deres afkom fra distrektsplan og op efter.
0
0
Svar på denne tråd

DSA karakterne
Forfatter: 
Dato:  06-12-2006 00:30
Er nu tilgængelige på hestedata.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider