Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Bøger om Føl/Frieser
Forfatter: 
Dato:  26-11-2006 20:28

Hej allesammen!
Jeg har enVILDT søfd mor som fortjener en vILDT fed julegave! Hun har en frieser, som venter føl. Har i nogle ider til hvis jeg skulle give hende en bog om enten friesere eller føl/tilridning/drægtighed hvilken bog skulle det så være hvad skulle den hedde? Skriv også gerne hvis du kan huske det hvem der er forfatteren?

Mvh. Mie D.

0
0
Svar på denne tråd

julegave
Forfatter: 
Dato:  27-11-2006 09:32

Hej Mie

Jeg kan ikke lige anbefale en decideret frieser-føl bog, men frieser føl er jo som alle andre føl (bare kønnere og nemmere at opdrage )

Men, hvis din mor er bidt af en gal frieser ligesom os andre tosser, så kunne FPS- jubilæums dvd måske være en rigtig god gave? Det er to timer med de flotteste friesere og show for alle pengene. Du kan sikkert købe den hos DFF, ellers kontakt mig hvis du skal have hjælp til det.

vh Miriam

Frieserstald Birkely

www.123hjemmeside.dk/f...ld-bi

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-11-2006 19:16
Tak for den gode ide! Er der virkelig ikke mere end EN gave til min mor, det behøves ikke være frieser føl, kan også bare være almindelige føl??? MVH Mie.
0
0
Svar på denne tråd

Fra føl til ridehest
Forfatter: 
Dato:  28-11-2006 22:18

Hej

Jeg kan anbefale bogen "Fra føl til ridehest" af Janet Lorch forlag Aschehoug. Den har hjulpet mig igennem alle dele af en foling og giver mange gode fif. Der er også rigtig gode billeder i.

Held og lykke med den fortstående foling og ja et frieser føl er noget enestående, så glæd jer.

0
0
Svar på denne tråd

takker
Forfatter: 
Dato:  02-12-2006 00:11
Tusind tak.
Jeg glæder mig også meget til vi får det.
Tak for ider til bøger er der flere???
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider