|
|
| Efra-gruppe Fyn |
|
|
Jeg er tilfældigt stødt på pral.homepage.dk/ og var vildt imponeret over deres aktiviteter. Deres erfa(rings)gruppe er desværre lukket for nye medlemmer. Derfor vil jeg høre, om der er nogen, der kunne være interesseret i at oprette endnu en erfa-gruppe? Da jeg er bosat på Fyn - Odense, vil jeg selvfølgelig være mest interesseret i at høre fra andre Fynboere, men andre er selvfølgelig også velkomne - så må vi bare indberegne lidt transport. Hvad si'r I??
Med venlig hilsen Mette Cassøe Christiansen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fik lige sendt en besked.. |
|
|
Det er en rigtig god ide.. Og ja.. på avl 1 dette forår, snakkede vi også om at oprette en erfa gruppe på fyn.. ved ikke om du var med? Mvh Malene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
lyder som en god ide. vi vil gerne være med. mvh sisse
sælges 3 års RDS hoppe far: solos carex morfar: sorel mørkebrun med 4 sokker og lille stjerne redet 3 md
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Erfa-gruppe |
|
|
Jeg havde som Malene tænkt mig at skrive en besked om dén ERFA-gruppe, der blev taget initiativ til ved AVL1 kurset, men det kender du jo til nu. Sisse kan også bare skrive, hvis hun vil bruge navn og nr. Det kan jo være vi bliver mange i starten, men mon ikke der er nogle stykker der falder fra hen ad vejen - eller man splitter sig lidt op? Måske vi ses. Trine www.paarupgaard.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Avl 1... |
|
|
Hej Trine: Jeg har lige fået kludret lidt... var det dig der stod for at der skulle arrangeres noget? fordi så giver jeg dig lige et ring? (sådan går det når man ik har helt styr på sine papire) Mvh Malene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Malene |
|
|
Nej - det var Gitte fra Ejby, så vidt jeg husker  Fik godt nok ikke skrevet ned den aften, men hendes nr. står på listen. Så vi ses nok  Trine www.paarupgaard.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gut gut... |
|
|
Hej Jeg har lige snakket med hende... Så jeg håber at det bliver til noget  Mvh Malene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lyder spænende |
|
|
Det lyder spændende. Malene - tak for din besked. Jeg har først læst din besked inden jeg har læst tråden. Jeg har svaret dig over PB, men nu skriver jeg også lige her . Kan jeg være med i erfa-gruppen? I så fald, hvem skal jeg kontakte? Gitte fra Ejby? Og hvordan får jeg fat på hende?
Med venlig hilsen Mette Cassøe Christiansen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| spændende! |
|
|
Det lyder som en god ide! Det kunne også være noget for mig. Jeg har netop afsluttet avl 1, men da jeg desværre var nødt til at går kl 22 fik jeg ikke det sidste med, så om de har startet en erfa-gruppe ved jeg ikke... Men hvis jeres bliver til noget vil jeg meget gerne kontaktes?
Super hingsteføl efter BH Armano/Nino/Mago xx sælges. kun RDH/EDH hopper på mor-siden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Erfa gruppe |
| Forfatter:  |
Gitte Hansen |
| Dato:  |
24-11-2006 13:18 |
|
Hej med jer ... Her er jeg: " Gitte fra Ejby" Alle der måtte være intr. i at være med i en avler erfa gruppe på fyn, er velkomne til at kontakte mig. på gittekim@hansen.mail.dk Vi vil rigtig gerne have mange med fra starten, som Trine skriver er der nok nogle der falder fra, og ellers er det jo bare dejligt. Skulle det gå helt galt, kan vi jo bare dele den i to og måske kun mødes alle sammen hver tredje gang eller sådan noget. er åben for forslag. Regner med at holde første gang hos mig inden alt for længe, så kan vi finde ud af, hvordan det hele skal køre. Ring endelig alle er velkomne ( hest og erfaring ingen betingelse ) Gitte fra Ejby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nordjylland |
camilla p |
24-11-2006 21:35 |
|
ved i om der findes noget tilsvarende i nordjylland?? lyder da som en super ide
Venlig hilsen Camilla p
irishcob hingsteføl efter wild irish jo-jo og O`Sullivan sælges. er ensfarvet med 4 hvide sokker schæfer/labrador hvalpe sælges er født 5/11-2006
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Må jeg være med ?? |
|
|
Det lyder som en rigtig god ide, må jeg være med ??  Marlene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Alle er velkomne |
Gitte Hansen |
26-11-2006 17:46 |
|
Hej Malene Ja, du er mere end velkommen. Men jeg skal jo bruge nogle kontakt oplysninger på dig, så hvis du vil skrive til min email adresse (se tidligere indlæg). Jeg håber, at vi holder første møde i kommende uge, eller senest ugen efter, så vi kan få gang i det inden jul. DV Fyn vil vist sende én ud og hjælpe os igang, så jeg skal lige finde ud af, hvornår det kan passe. Vender tilbage. Gitte Hansen ( Ejby )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spørger nok dumt |
|
|
men skal man vide noget om avl for at kunne være med ??  vil nemlig gerne i gang med lidt avl når jeg finder den rette hoppe.. ved ikke om det er det samme I snakker om ??
Vangeledgård, det bedste sted for din hest og dig ^^ Kammeratskabet er i top !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Alle er velkommen |
Gitte Hansen |
26-11-2006 21:12 |
|
Hej Maria Der findes ikke dumme spørgsmål - kun dumme svar. Nej, der er ingen adgangskriterier. Hvis du vil være med, så send dine kontaktoplysninger, så kontakter jeg dig om hvornår vi starter. Gitte Hansen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| første møde |
Gitte Hansen |
30-11-2006 13:52 |
|
Nu er der faldet lidt ro over tilmeldingerne. Derfor vil jeg nu finde en dato for første møde. Vi har desværre været syge i denne uge, så måske bliver det en uge længere hen end beregnet. regner med mandag d. 11. hvis jeg ikke får alt for mange indvendinger. Giver nærmere besked, i løbet af weekenden. Tak for den store interesse. Gitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|