Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Afkom efter Urprinz
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 14:05

Hej...

Jeg ville høre om der er nogen der har afkom efter Urprinz, og måske vil fortælle lidt om temperament, præsationer osv.. :)

Vangeledgård, det bedste sted for din hest og dig ^^ Kammeratskabet er i top !

0
0
Svar på denne tråd

Hej MariaJ.
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 14:45

Ja det vil jeg da.

Jeg har et styks hoppe efter ham og hun er simpelthen det bedste jeg indtil videre har haft.

Hun har altid været nemt at have med i byen, uanset om det har været kåring, dyrskue osv. osv.

Jeg har talt med andre som har Urprinz afkom, og de siger faktisk næsten alle samme det samme at:

- de er utrolige lærenemme.

- de finder sig ikke i hvad som helst i ridningen, så man skal som rytter gøre sit ordentlig. Ellers kan man tydeligt mærke det på hesten.

Jeg har billed af Urprinz inde på min hjemmeside.

Han står under min hoppes side, Upsala Højbogård, "stamhoppen i min avl".

Der står lidt afkoms præsentationer, hvilke afkom det er og opdrætter af hestene.

Mangler du mere info, så ved jeg at Niels Grøndahl vil meget gerne give info omkring Urprinz. Det var ham som ejede ham og fik ham importeret fra Tyskland til Danmark.

Urprinz blev mest brugt til spring, men et uheldig spring satte en stoppe for en ellers lovende karriere.

Han fortsatte som avlshingst, men døde her for et par år siden.

Mvh. Lotte

"Oldenborg heste kan og vil"

Rigtig dejlige oldenborger til salg - tjek denne hjemmeside www.123hjemmeside.dk/stald_miller Nu også billeder fra vores gård.

0
0
Svar på denne tråd

Lotte :)
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 15:19
Mange tak.. har nemlig kig på en hoppe efter ham... har haft kig på en del hopper, men det er jo vigtigt at finde den rette :)

0
0
Svar på denne tråd

Lotte :)
Forfatter: 
Dato:  20-11-2006 15:19
Mange tak.. har nemlig kig på en hoppe efter ham... har haft kig på en del hopper, men det er jo vigtigt at finde den rette :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider