Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

FALKENHUS-heste
Forfatter: 
Dato:  22-07-2002 19:32
Jeg er meget interesseret i oplysninger om alle heste der hedder noget med Falkenhus eller har en hest fra stutteriet Falkenhus i familien. Om en heste er Falkenhus-hest/har en sådan hest i familien, ses på navnet... Eksempel; Falkenhus's Mombassa.
Jeg søger alle former for oplysninger om disse heste, både ejere, føl, resultater fra kåringer/stævner og lignende ønskes.

Tusind tak for at læse dette kedelige, kolde indlæg igennem...
Vicky

---> :-P CHECK MIN PRÆSENTATION, ellers... :-* *G*
.... :-D Og læg en lille besked, så bliver jeg så GLAD!!!! :-D .... <---

;-D Nye Billeder på min Præsentation! ;-D

(i)(y) Distrikt 1+2; Husk stævnet på FHSR, Fredensborg, den 21-22/9! :-D Ses vi?! ?:-)
0
0
Svar på denne tråd

Re: FALKENHUS-heste
Forfatter: 
Dato:  22-07-2002 19:33
Ville bare lige sige, at du meget gerne må skrive selv om du ikke er sikker, eller selv om du bare vil høre mere om hestene... De er all solgt nu, derfor søger jeg dem...

---> :-P CHECK MIN PRÆSENTATION, ellers... :-* *G*
.... :-D Og læg en lille besked, så bliver jeg så GLAD!!!! :-D .... <---

(i)(y) Distrikt 1+2; Husk stævnet på FHSR, Fredensborg, den 21-22/9! :-D Ses vi?! ?:-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  23-07-2002 07:36
Jeg kender Victor og Ida... begge vildt lækre springheste... desværre blev Ida aflivbet for ca 1,5 år siden.

Victor springer stadig til stævner på sjælland i LA MB

Men har du ikke haft sprugt om dette før.. for ca ½ år siden ?
Hvis ikke det var dig så søg på navnet da det har været oppe før.(hvor jeg også svarede)

karina

;-)

Jeg har en smart skimlet spring/all-round hoppe til salg, 165 cm, født 1990. Send en besked for yderligere info...
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  23-07-2002 10:35
Er Ida blevet aflivet :-/

Rigtig rart at høre at Victor har det godt... Han må være en syv år nu, stemmer det?

Hvorfor er Idsa blevet aflivet om jeg må spørge?
Hun var jo ret ung! En skade eller... ?:-)

---> :-P CHECK MIN PRÆSENTATION,

(i)(y) Distrikt 1+2; Husk stævnet på FHSR, Fredensborg, den 21-22/9! :-D Ses vi?! ?:-):-P

?:-) Kender du en hest/pony fra stutteri FALKENHUS?! :-( Så, PLEASE, læg en besked...!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  23-07-2002 11:34
ja Ida blev aflivet efter en skade (mener jeg)

Om Victor er 7 aner jeg ikke..............møder ham bare til stæverne. Ville tro han var ældre..

karina;-)

Jeg har en smart skimlet spring/all-round hoppe til salg, 165 cm, født 1990. Send en besked for yderligere info...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider