Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

ENA ( FOR 18888 DV DK )
Forfatter: 
Dato:  08-11-2006 13:58
Er der nogen der har oplysninger på
ENA ( FO R 18888 DV DK )?

Det er min smukke hoppes mor
Grandesse er efter Grandeur og Ena

ena's stamtavle er:
M: ENA ( FO R 18888 DV DK )
MF: SCHWEDENG RUSS(TAF 7602 T R DK)
MM: ELAINE (DH1339 DV DK)
MFF:KUNZIT DE 309 0900294-68
MFM: SCHWEDENRISE
MMF: ERGO
MMM: MONICA

Nogen der evt. har noget efter hende? (-:

Dansk varmblod & Newforest er bedst..
Det er sq noget af en hest ;D

Sofie & Svetlana
+ Columbus <3

0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  08-11-2006 23:43
Hvad vil du vide???
Vi fremstillede hende til kåring for rigtigt mange år siden for ejeren - hun var på det tidpunkt dybt overvægtig og ikke særligt DV agtig, hun burde have været fremstillet i bedre form, så er jeg ret sikker på at hun ville have været DS'er, men ejeren havde lige købt hende få dage før kåringen, så der var ikke så meget at gøre ved det, når de nu ville have hende fremstillet. Hun havde et ret behageligt temperament, men hun har aldrig rigtigt været i ridning, da dette ikke havde ejers interesse. Hun har gennem tideren avlet en del heste - bla en DH hoppe "Arabel" (eller et navn der minder meget om dette) - om hun lever mere ved jeg ikke da hun er solgt videre for nogle år siden.
Grandeur kan du finde på min præsentation.

Dritholmgård - Hannoveraneravl i DV regi - Lejlighedsvis salg af redne DV heste - Opstaldning - Undervisning
0
0
Svar på denne tråd

Vi har...
Forfatter: 
Dato:  09-11-2006 09:06

haft hende til bedækning i 2000 - ud af dette kom et brunt hingsteføl "Peanut" e. Willie Nelson.

Ved ikke om hun lever mere, men det kan Birgitte Andersen i Svebølle måske fortælle dig. Det var hende der ejede hende da hun blev bedækket.

Hilsen Celina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider