Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

indberetning af bedækning.
Forfatter: 
Dato:  01-11-2006 21:50
Kan man se på nuværende tidspunkt og bedækningen er blevet indberettet.?
0
0
Svar på denne tråd

ja det..
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 08:47

kan man de fleste har indberettet men der er selvfølgelig nogle som mangler, men det er nogle få stykekr.

0
0
Svar på denne tråd

indberetning af bedækning
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 10:07
Ja så spørger jeg : Hvor kan man se det henne på nettet ?... (håber der er en der gider at svare )

mamai
0
0
Svar på denne tråd

Hestedata
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 10:21
Det kan se på Hestedata, men det er kun hvis man har det rette abonnement dvs. Specialabonnement for hingsteholdere mm.
0
0
Svar på denne tråd

Crelido
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 10:43
Til Charlotte : Tusind Tak for oplysningen !..jeg tænkte nok at det krævede abonnement, men kan man så godt spørge om der er nogen der har været derinde og set hvor mange bedækninger Crelido har lavet i år og også gerne om hans bedækninger er på dressurhopper eller springhopper ? Og så lige et tillægsspørgsmål :Hvis jeg vil tegne abonnemet på hestedata, så gælder det vel for 1 år , er det så gældende fra januar 2007 til og med december 2007 ?

mamai
0
0
Svar på denne tråd

Abonnement
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 10:46

Abonnementet er gældende i 1 år fra den dato hvor man tegner det. Mit løber fx. fra marts til marts.

Man kan ikke lige sådan se hvilke hopper en hingst har bedækket, kun hvor mange.

0
0
Svar på denne tråd

indberetning
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 20:46
altså kan man ikke se om der er indberettet bedækning på ens egen hoppe.
0
0
Svar på denne tråd

med det
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 20:51

rette abb. kan man se bedækninger på hoppen

0
0
Svar på denne tråd

ok tak
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 20:57
tak for det, så må vi håbe der er indberettet.
0
0
Svar på denne tråd

et spørgsmål mere
Forfatter: 
Dato:  02-11-2006 21:19
når i andre har bestilt sæd til jeres hopper har i så kun opgivet hestens navn eller hvad. For hvis man kun opgiver navn kan hingsteholder jo i realiteten ikke vide hvem hoppen er, der er jo oftest mere end en hest der hedder samme navn.
0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  03-11-2006 00:01
Nu er det ikke hingsteholder der indberetter insemineringer - det er den dyrlæge der har foretaget inseminationen. Hingsteholder indberetter naturlige bedækninger og insemineringer på hingstestationen, hvis de selv er autoriseret til inseminationen, men de indberetter altså ikke insemineringer i forbindelse med transportsæd.
Dvs at hingsteholder i tilfælde af transportsæd reelt set kun har behov for at kende ejers navn og adresse samt hoppenavn, da det er de færreste hoppeejere der har flere hopper af samme navn.

Dritholmgård - Hannoveraneravl i DV regi - Lejlighedsvis salg af redne DV heste - Opstaldning - Undervisning
0
0
Svar på denne tråd

tusind tak.
Forfatter: 
Dato:  03-11-2006 00:05
så er det jo min dyrlæge der skal gøre.
0
0
Svar på denne tråd

nemlig
Forfatter: 
Dato:  03-11-2006 06:56

men det er tilgengæld så ikke alle dyrlæger som gør det eller ved de skal gøre det..

Men har du brugt en erfaren inseminerings dyrlæge så har han/hun efter al sansynlighed også indberettet det.

Men det kan jo nåse enenu året er jo ikke slut..

og jeg kan se på min race at der er sket meget den sidst måned med hensyn til indberetninger.

0
0
Svar på denne tråd

Bekræftigelse
Forfatter: 
Dato:  03-11-2006 16:25

Jeg kan se, at jeg modtog bekræftigelse på indberetning af ifoling den 3. november 2004 og den 11. november 2005. Så har du ikke fået en bekræftigelse i løbet af de næste par uger, ville jeg nok tage fat i LR, hvis jeg var dig.

Hilsen

Helle

0
0
Svar på denne tråd

dyrlægen.
Forfatter: 
Dato:  04-11-2006 16:03
Når nu det er dyrlægend er skal indberette ifolingen, så skal han vel bruge hestens fulde navn/id-nummer for at kunne indberette?
0
0
Svar på denne tråd

Nemlig
Forfatter: 
Dato:  07-11-2006 01:31
overskrift

Dritholmgård - Hannoveraneravl i DV regi - Lejlighedsvis salg af redne DV heste - Opstaldning - Undervisning
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider