Hej jeg ville bare lige fortælle jer allesammen, at jeg har været til kårring i DSP i dag med mine to ponyer Kaja og Chili Hot, Kaja fik 62 p og chili fik 61 p, hvliket jeg er rimelig tilfreds med !!Hvad er formålet ved at leve?? Stå op, spise, i skole, spise, læse vidre i skolen, hjem, spise, ud at ridde, spise, på arbejde, hjem igen, spise, se fjernsyn, spise, i seng... og sådan fortsætter, jeg er sq glad for at være i live
mine gik i forregisteret, ingen af dem har papire.. men det kommer der en dag på deres børnebørnsbørn.. osv.. det er sjovt med de små følsebasser *GG* og charlotte, mange gange tillykke, hvor mange point fik den??
http://www.sportspony.dk;-D;-DHvad er formålet ved at leve?? Stå op, spise, i skole, spise, læse vidre i skolen, hjem, spise, ud at ridde, spise, på arbejde, hjem igen, spise, se fjernsyn, spise, i seng... og sådan fortsætter, jeg er sq glad for at være i live
Jeg hørte ikke mine point, da hjælperne alle skulle sige tillykke, mens karakteristikken blev givet, og vi kunne ikke få en kopi af dommersedlen. Så jeg må pænt vente til det kommer fra landskontoret.
Det, der var så spændende, er at der ikke er fuld stamtavle på min hingst, men da han er kåret til hovedstambogen i Dansk Pinto, kunne afkommet alligevel kåres højere end forregister. FEDT!