Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Marabou DH 485 DK DV
Forfatter: 
Dato:  04-10-2006 15:14
er der nogen der kender denne hest og er der tilfældigvis nogen der kan vise mig et par billeder af den? På forhånd tak, vh Christine.
0
0
Svar på denne tråd

Prøv...
Forfatter: 
Dato:  04-10-2006 15:56
... at søg på www.google.dk og søg på "Marabou DH 485" så kommer der noget forskelligt frem :)

Mvh

Trine og Mr. Milan

Afkom efter Imagic PIH 50 søges.
Se her:
www.mrmilan.webbyen.dk/ under SØGES!!!

En pony er et barns drøm.

En hest er den voksnes eventyr.

0
0
Svar på denne tråd

ncjkdncieol
Forfatter: 
Dato:  04-10-2006 16:00

JEPS - men vi skal helt tilbage til 1996...der stod Marabou DH485 hos Mesing Østergård i Skanderborg.

Han var/er eft. Supermax Matcho/Didriksen

Kåret i 1993 (det er her du skal søge hvis du søger en kåringsbeskrivelse), 5 bedækninger i 1995

Reservesieger, B-hest i dressur

Han er en sort/brun hingst med to hvide sokker, stjerne og stregblis. Jeg har et lille billede af ham taget forfra, men desværre kun på papir, så jeg kan ikke lægge det ind.

Uden at vide det...kunne jeg forestille mig at han er død eller solgt til udlandet, fordi han ikke længere fremme i årstallene optræder på hingstelisten. Han var/er sikkert en god konkurrencehest - men som hingst var/er han ikke specielt interessant og måske derfor er han solgt som konkurrencehest, for han vandt 8 udaf 11 starter i mb-klasserne.

Beklager kan ikke finde mere på ham!

Med venlig hilsen

Maria

Sund kost til private & virksomheder - www.KostSpiralen.dk

SUPER smart dressurføl sælges eft. Michellino/Racot Kawango - se præsentation

Kieffer Wien 17" sælges - se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak!
Forfatter: 
Dato:  04-10-2006 16:13
Han er morfar til min hest som jeg lige har fået papirer på i dag. Hvad er der i ham af blod? Vh Chris
0
0
Svar på denne tråd

njkfrnneåormk
Forfatter: 
Dato:  04-10-2006 16:28

Selv tak. Jeg tror, at du er en af de få der har afkom efter ham, da han jo havde en relativ kort karriere som hingst. Prøv at google ham...

Med venlig hilsen

Maria

0
0
Svar på denne tråd

Forresten Maria
Forfatter: 
Dato:  04-10-2006 16:35
der står i mit pas at han har fået bronce medalje, det er vel okey?? kender intet til alt det avls noget. Min hests far er efter bøgelys Camaro, og uanset hvad så syntes jeg at mit dyr er helt vellykket, på trods af at hans morfar ikke er særlig berømt, smil. Vh Christine.
0
0
Svar på denne tråd

marabou
Forfatter: 
Dato:  05-10-2006 00:12

jeg har haft en hoppe efter Marabou... Hun blev aflivet tidligere på året. Hun var fra 1995..

I de fem år, jeg havde hende, prøvede jeg forgæves at søge efter billeder af Marabou... Fandt aldrig noget..

Men jeg fandt frem til, at han døde, da han var seks eller syv..

Men prøv at søge herinde efter kl. 23.. Der er blevet skrevet om ham før..

Du kan se hoppen på min præs.

M.v.h. Jenny

Stübben springsadel sælges se billede her
0
0
Svar på denne tråd

bvhfevbjaefneæ
Forfatter: 
Dato:  05-10-2006 10:32

Christine: Det var nu ikke for at fornærme dig, at jeg brugte tid på at finde oplysninger om din hest...

Jeg skrev, at han ikke var interessant som hingst, fordi jeg syntes at du skulle have et objektivt billed af ham, når jeg nu ikke kunne sende dig et billede...tilgengæld skrev jeg jo også at han havde fine resultater som konkurrencehest.

Og at jeg ikke syntes at han var betydelig som hingst betyder jo ikke at andre ikke syntes det (tiltrods for kun 5 bedækninger). Det er jo mange typer af DV hingste, og det er da ikke dem alle jeg syntes om og sikkert heller ikke du - men der SKAL være et bredt udvalgt fordi der også er et bredt udvalg af hopper...

At han har fået bronze er da fint...det er bare ikke oplysninger jeg kan finde...

Held og lykke med din nye hest

Med venlig hilsen

Maria

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-10-2006 11:46

Marabou har 23 afkom registreret .

Den fik til 1. delkåring tildelt opdrættermedalje i bronze

0
0
Svar på denne tråd

hej Maria
Forfatter: 
Dato:  10-10-2006 15:10

Uha.. det er det farlige ved at skrive og ikke kunne se mennesket bag. Jeg skrev ikke det med medaljen fordi at jeg var fornærmet eller noget. bare fordi at det står i mit pas og jeg har virkelig ikke meget forstand på avl. jeg er da helt bestemt glad for at du forsøgte at hjælpe mig!

også tak til jer andre! Vh Christine.

0
0
Svar på denne tråd

vnjdnvawæ
Forfatter: 
Dato:  10-10-2006 16:07

Christine: Det er helt OK jeg har bestemt ikke ligget søvnløs over det...og falder jeg over mere skal jeg nok skrive det

Held og lykke med hesten...

Med venlig hilsen

Maria

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider