Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Kold eller varmblod?
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 19:48

Hej HN Folk :D

Min hest kom i sommers i fol hos en tinker hingst, hun er traver :D , sjov blandning jeg ved det godt.

Men nu hvor en tinker er koldblod. Hvilket "blod" får føllet så?. Kold eller varm blod?

Min hest er skør i hoved, ! . Hun vil ikke fanges på marken, hun stikker af fra mig, hun stejler og bukker på tur, fare sammen bare der kommer en fugl, (hun plejer bare at kigge) , kan det skyldes hun er i fol?.

Eller skyldes det at hun har fået en større fold, og 2 nye fold kammerater, hun havde kun en før?

Hvad tror i det skyldes? vil i ikke godt hjælpe?

0
0
Svar på denne tråd

Hvis ikke jeg tager meget fejl-
Forfatter: 
Dato:  01-10-2006 15:49

Bliver føllet varmblods.

Hvad der ligger til grund for din hoppes opførsel kan jeg ikke svare på, da jeg ikke har erfaring med hopper.

Samværet med heste giver mig mulighed for at lære mig selv at kende på både godt og ondt...

(Har to lækre, lækre 1'er ponyhingste, som står til rådighed for dejlige hopper der ønsker føl.)

0
0
Svar på denne tråd

opførsel
Forfatter: 
Dato:  02-10-2006 08:39

Der er en 3-års der, hvor jeg har hesten opstaldet, som også har skiftet temperament efter den er kommet i fol, så det kan sagtens lade sig gøre...

-Mia

*** Mangler din hest en dygtig rytter et par gange om ugen?? ***

Bor den i nærheden af København??

-Så vil jeg meget gerne hjælpe dig! :-)

0
0
Svar på denne tråd

Skøn hingst
Forfatter: 
Dato:  04-10-2006 06:38

den ser dejlig ud, hvem er det ???

Hvor høj er den???

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider