E'jaaz og Wisnu blev hentet da de var forholdsvis 5 måneder og 6 måneder gamle. Wisnu blev hentet i Odder (Århus) hvorefter vi kørte til Lolland og hentede E'jaaz. Derefter gik turen til Amager. På turen hjem blev de meget glade for hinandens selskab.
Da vi ankom til Amager blev de lukket på fold sammen i en time, og derefter i samme boks (den har nok været ca 4x3,5) Der gik de sammen indtil maj i år, hvor vi flyttede til jylland. Her i jylland går de i løsdrift (de går selvfølgelig stadig sammen).
Jeg har aldrig haft problemer med dem. Ingen af dem stod bundet ved fodringstid, men de havde deres faste krybbe. Wisnu fik som regel mere at spise end E'jaaz, men det fik han ved middags tid når jeg havde dem inde og strigle. Der stod den ene i boksen og spiste, og den anden på staldgangen for at blive striglet m.m. Bagefter byttede vi så rundt.
De har altid ligget og puttet sammen inde i boksen om aftenen, SÅ dejligt at se.
Her et par billeder fra dagen, da de var kommet hjem:

-og på fold, lige efter de var kommet hjem.

Så kan kun anbefale det (hvis selvfølgelig boksen er stor nok). Mht. højden tror jeg ikke der bliver nogle problemer. Nogle kan dog godt være nogle værre bøller. Her i firmaet er det 'heldigvis' E'jaaz, han er den mindste, så det præller bare af på Wisnu.
Mht. at de ikke har gået sammen de første 6 måneder, var der her heller ikke nogen problemer. De fandt trøst i hinanden og glemte hurtigt deres mødres trygge legeme, for nu havde de hinanden.
Held og lykke med det.
Mvh
Anette Vildal