Hej Mille!
Jeg tror man skal passe på med at piske en stemning op når man bedømmer sin plag, for de er jo - som du selv skriver - langt fra udvoksede, og vil fortsætte med at vokse i alle retninger til de er en 3-4 år. Man må bare affinde sig med at der er nogle måneder hvor de ser forfærdelige ud

og andre hvor de ligner en million

...det er sådan det skal være! Når det så er sagt, er jeg selv den lykkelige ejer af en dejlig etårs hopeplag der også vokser i alle retninger og giver mig meget at tænke på
At din plag er så høj, kan godt være med til at hun virker lidt ranglet...men hun har jo alt andet end lige heller ingen ordentlige muskler endnu, så dete rbare et spørgsmål om tid - du skal se, efter en tur på sommergræs, ser hun nok helt anderledes ud når hun kommer hjem

Det er også min umiddelbare erfaring at høje plage ser langt mere ufærdige ud end lidt lavere plage...
Det med halsansætningen tror jeg heller ikke du skal ligge for meget i. Hvis hun er høj bagtil, som plage jo ofte er, vil hun automatisk komme til at se ud som om hun går ned ad bakke og har en lavt ansat hals.
Bare rolig - hun skal nok blive en fin hest! Husk på at det er teenageårene når de er værst de skal igennem
Chris
;-D
Alle er vi krummer i livets store kagedåse...undtagen mig, jeg er en lille lækker chokolademarengs! - Garfield