Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

DV hingst søges...
Forfatter: 
Dato:  28-08-2006 20:11

Hej... ved ikke helt om det er det rigtige sted at skrive... men jeg har en hoppe ca. 13år, og jeg har prøvet at få hende i fol for 2år siden, men uden hel... Hun er dansk varmblod, og tænkte på om der var nogen som kendte en hingst omkring mariagerfjord? Det må helst ikke være alt for dyrt, da jeg vil være lidt træt af at have brugt en masse penge igen uden at få noget udbytte...

0
0
Svar på denne tråd

kåret hingst
Forfatter: 
Dato:  29-08-2006 07:55

Hej

Prøv da at ringe til forskellige hingsteholdere og forelæg dem dit problem. Du kan højest sandsynligt lave en aftale om ikke at skulle betale noget før hun er i fol ved de fleste af dem.

Dinesen har vist et par higste der bedækker naturligt i dit område.På den måde bliver dine udgifter også minimeret. Ellers er der Højagergård ved Randers som har både dressur og spring hingste.

Carl Erik Jensen i Gjerlev har vist også en ung hingst efter Equest Carnute, som kunne ske at bliver kåret til næste år.

Ellers kunne det måske være en ide at bruge en pinto eller en araber. Mener at mange pinto og araberhingste har føl garanti, så du får en ombedækning hvis det ikke lykkes det første år.

Bottom line, er i hvert fald, at jeg helt klart vil anbefale dig at bruge en kåret hingst.

Held og lykke med det.

0
0
Svar på denne tråd

knud dinesen
Forfatter: 
Dato:  29-08-2006 08:32

min dyrlæge har netop fortalt at de flere gange har sendt problemhopper til Knud Dinesen, som han så har fået i fol..

han har pt. 3 hingste:

Leo-Light

Mosegårdens Diligt

og Newman..

så der er både spring og dressur at vælge imellem

Skimmel 4 års tilredet allround hoppe på 164cm i stg sælges

Velgående hingsteføl efter Blue Hors Leredo sælges

0
0
Svar på denne tråd

Tak for hjælpen
Forfatter: 
Dato:  29-08-2006 12:54

Vil bare lige sige tak for jeres henvendelser, vil lige prøve at ringe lidt rundt så...så er der nok nogen som kan hjælpe mig...

0
0
Svar på denne tråd

spørgsmål..
Forfatter: 
Dato:  29-08-2006 13:03

hej..

Har man en "KNUD DINESEN" på sjælland.. ??? ¨altså en mirakel mager :-)

christina

GRATIS OPSTALDNING MOD DIV. HJÆLP. SE PRÆSENTATION.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider