Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Palomino/DV
Forfatter: 
Dato:  15-08-2006 23:07

Har DV palominohingste, eller vil de ikke have det?

Al sorg, al angst handler om en tilknytning til et andet individ, som er blevet brudt, eller risikerer at blive brudt. Al sorg er kærlighedens pris

Medlem af DÅHM syd

horseauction.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Palomino
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 07:04

DV har haft en Palomino-hingst, en Anglo-Araber hingst Sundowner x DH 124, der ligger i bla. Yellow Star PAH 11. Sundowner blev kåret netop for at komme farveavlere i møde i DSA's første svære år, han er kåret i 1963.

Derudover findes der nogle Palomino-hopper fx. er Stærebogårds Apollo DV-avlet/-brændt.

Men generelt må det siges at det er svært at avle farver og type/høj kvalitet samtidig og i DV er farven en biting, de er fuldstændigt ligeglde med om hesten er Palomino eller brun. Hvis den brune er bedst er det den der bliver kåret.

1
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 08:06

grundet bøvl i DPA undersøgt, om DV kunne være en mulighed for min palominohingst, men de er IKKE interesseret i at se ham til en kåring, da han forbindes med farveavl.

Mvh.

Tinamaria

Bedækning tilbydes af palominohingst. Se billeder på præsentationen.

0
0
Svar på denne tråd

TIna...
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 08:15

For at kunne fremstille en hingst til kåring i DV kræves der mindst 4 leds anerkendt afstamning.. og da DV ikke godkender DPA kåringer kan han ikke fremstilles, da de så ikke mener han har godkendt afstamning...

det er lettere at få en hoppe i DV... for den kan jo starte i forregistret

Velgående hingsteføl efter Blue Hors Leredo sælges

0
0
Svar på denne tråd

Okay, det
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 20:39

Var lige noget vi sad og talte om. Tak for hjælpen

Al sorg, al angst handler om en tilknytning til et andet individ, som er blevet brudt, eller risikerer at blive brudt. Al sorg er kærlighedens pris

Medlem af DÅHM syd

horseauction.dk/

0
0
Svar på denne tråd

spørgsmål..
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 21:42

Hvis man bruger en DV-hoppe (fks en DH) på eks. Mr. chapman som er efter apollo.. fra hoppens side vil der ikke være noget der tæller imod at kårer afkommet i eks DR,DS,DH, men få den skal kunne kåres i sådan skal hingsten være avlsgodkendt i DV ??? eller kan man søge om godkendelse af afstamningen??

christina

GRATIS OPSTALDNING MOD DIV. HJÆLP. SE PRÆSENTATION.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  17-08-2006 07:43

Christina man kan jo altid forsøge at søge om tilladelse, men jeg tror desværre ikke, at de giver den også er det F1.

Mvh

Tina V.

Hvor fornuften sparker troen ud, smutter overtroen ind ad bagdøren

www.stutteri-moelleaaen.dk/

Dejlig rød hingsteplag på 15 mdr. sælges - efter DH mor og fuldblodsfar, mild af sind og velgående.

0
0
Svar på denne tråd

ckjshvbgilwk
Forfatter: 
Dato:  17-08-2006 09:34

Hvad så omvendt?

jeg mener hvis jeg bruger en palomino på min dv hoppe, kan man så ikke kåre føllet i palomino?

Og hvordan ser man på det i palomino forbundet?

Syntes ikke rigtig det kan betale sig at avle en F1

Så skukle det jo kun være for den utrolige smukke farve

Kik ind på vores hjemmeside : www.nymarksgaard.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  17-08-2006 15:21

M.h.t. palomino - det står på hjemmesiden:

www.palomino.dk

Man kan ansøge om enkeltbedækningstilladelse til en hoppe kåret i et andet forbund, såfremt den opfylder de krav, der står i regelsættet og fremgår ligeledes ret klart af selve ansøgningen.

Bemærk der er to typer - en til palominohopper og en til øvrige.

Mvh

Tina V.

Dejlig rød hingsteplag på 15 mdr. sælges - efter DH mor og fuldblodsfar, mild af sind og velgående.

0
0
Svar på denne tråd

Hvad så hvis jeg
Forfatter: 
Dato:  17-08-2006 17:25
Har en rdh hoppe ifolet med crowns blue pearl. Hvad kan det føl så blive registreret??
0
0
Svar på denne tråd

hvis...
Forfatter: 
Dato:  17-08-2006 17:55

mener at føllet vil blive LU registreret men vil kunne fremstilles og kåres i DPA uden problemer.. var hoppen ifolet inden d. 22. april (ca) så ville hoppen kunne fremstilles til kåring... men dette er overstået og hvis din hoppe ikke er kåret i DPA er det vel som nævnt allerførst registrering i LU..

Skimmel 4 års tilredet allround hoppe på 164cm i stg sælges

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  17-08-2006 17:56

Hvis du ansøger, og får bevilliget enkelttilladelse, giver det føllet ret til rødt pas og DPA logo, alternativt vil det få LU mærke og blåt pas. Der skal søges i indeværende bedækningsår.

Jeg går ud fra, at din hoppe er kåret hos DV samt at bedækning er efter 22. april 2006.

Mvh

Tina V.

0
0
Svar på denne tråd

tænkte bare
Forfatter: 
Dato:  17-08-2006 22:00

At hvis apollo er DV anderkendt som stå overnævnt.. og chapman´s mor er xx dette anderkender DV jo også.. Hvorfor skulle deres hoppe afkom så ikke kunne anderkendes i DV.. Det forstår jeg altså ikke..

(DH hoppe + Mr Chapman)

Kna nogen forklarer mig det?

0
0
Svar på denne tråd

det er
Forfatter: 
Dato:  17-08-2006 22:55

... så nemt at DPA anerkender DV. Men DV anerkender ikke DPA - når man taler hingste.

Hopper er en anden snak, selvom jeg kunne forestille mig, at DPA-hopper kunne have det sværere i DV.

Ikke på grund af farven, men på grund af hoppernes øvrige kvaliteter.

Men hvis man vil avle en palomino, kunne man jo finde sig en hingst i udlandet, og se om ikke DV er lidt mere vilde med den idé.

Her er for eksempel varmblods såvel som fuldblodshingste med specielle farver:

www.gestuet-falkenhors...lions.html

og dem her er også fine - hvis det er pletter man er til :-)

www.silverwoodfarm.com...lions.html

0
0
Svar på denne tråd

Apollo
Forfatter: 
Dato:  18-08-2006 05:52
...er ikke DV-anerkendt, men DV-avlet. Der er en væsentlig forskel. Desuden er han ikke fuldstammet i DV-regi, jeg mener ikke engang at hans søster kunne kåres til DH, men kun DS pga. afstamning.
0
0
Svar på denne tråd

Apollo
Forfatter: 
Dato:  18-08-2006 09:11

Det er rigtigt, at Apollo er af DV-afstamning, men han har ikke fuld afstamning på mor-siden. Selvom han havde, ville han næppe komme langt i DV´s kåringssystem. Vel er han en dejlig hest, jeg har set ham live, meeen han er slet ikke på højde med DV-hingstene.

Jeg mener i øvrigt, at han har mindst én palominofarvet søster, som er kåret i DV. Så er det jo bare om hun avler farven videre i sine DV-afkom.

Jeg kan huske at da Crowns Choice blev kåret i ZFDP - gruppe 1, så skrev ejeren, at nu var vejen banet til DV, da han så var EU-hingst. Men vi har da til gode at se afkom efter ham i DV. Kunne man "luske" et afkom ind den vej?

Så at han vistnok havde et afkom til kåring i region 4 i år. Men jeg har talt med hoppeejeren tidligere på året og hun sagde, at hun ville til at avle i DV, velvidende at hun skulle ned omkring forregisteret.

Mvh Tina, desværre uden Turpin

Til Dick Turpin:
"When a loved one becomes a memory,
memory becomes a treasure."
0
0
Svar på denne tråd

Desværre nej
Forfatter: 
Dato:  18-08-2006 10:19
DV har besluttet ikke at godkende kåringer og afstamninger fra ZfdP, så det er ikke den vej man skal prøve.
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-08-2006 13:59

Den eneste dobbelt bærer af dobbelt cremgen (cremello) i EU, der, der p.t. ligeledes er optaget i Hengststammbuch I i Tyskland med en bestået 70 dages rideprøve er til mit vidende den Tyskejede Magic Memphis og han er avlsgodkendt i Rheinland-Pfalz-Saar, Dänemark, Pferdestammbuch S-H og ZfdP. Han bestod sidste år sin 70 dages test i Maarbach.

Og til mit vidende p.t. har DV heller ikke anderkendt hans afkom til DV regi. Så det vil være en lang og trang vej for crembærerne, hvis de skal via DV.

Mvh

Tina V.

0
0
Svar på denne tråd

DS...
Forfatter: 
Dato:  18-08-2006 22:17

Charlotte er apollos søster kåres i DS i DV ?

Det ville være fint med mig at skulle starte i Dr eller sågar f3 men ikke i f1 da der så vil være alt for lang vej..

Jeg synes nu det er lidt hård sagt at palomino vil have det svært i DV pga andet end farven :-/

Nu kan man jo godt avle både gang og eksteriør på palomino farvet heste.. og vi kan jo bruge DV-hingste på palomino hopperne eller omvendt palomino hingst på DH-hopper og derved forbedre deres svagheder nøjagtig lige som DV-avl..

Man forsøger at gøre afkommet bedre hver gang uanset farve..

Så det synes je er en anesels dumt sagt.. der findes nok lige så mange ikke alt for gode DV-heste som der gør Palomino hvis man ser forholdet på mængden.

christina

0
0
Svar på denne tråd

bestemt er
Forfatter: 
Dato:  18-08-2006 23:00

... palominoer dejlige dyr. Men DPA er et forbund under konstant forandring, så hvis DV er lidt skeptiske overfor kvaliteten af kåringer i forbundet, syntes jeg egentlig ikke, at man kan bebrejde dem det.

Samtidig er det jo ikke fordi, at DV mangler hopper indenfor eget forbund, og det giver jo altså et skub til de kvalitetskrav der stilles til udefrakommende. Ligemeget hvilken farve de så end har.

Men det her er jo bare mine teorier. Jeg avler hverken DV eller palomino. Jeg har faktisk ikke engang hest

0
0
Svar på denne tråd

til trods
Forfatter: 
Dato:  19-08-2006 12:32

for at det bliver en lang vej frem, vælger jeg at stille min palominohoppe til kåring i DV næste, hun bliver også kåret i DPA. Jeg ved hun kun bliver optaget i F1, men da jeg alligevel påtænker at bruge DV-hingste på hende, så vil altså have muligheden for at DV-registrere afkommene. Jeg mene at en "fejlfarvet" virker mere attraktiv for nogen hvis den har kronen og bølgene på bagdelen. En palomino ville jo alligevel til enhver tid kunne stille til kåring i DPA, som de er DV-registreret.

Det er bare en tanke jeg har gjort mig omkring palomino/DV.

Super palomino hingsteføl sælges, forv. stg 165-168 cm

Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

Lisbeth..
Forfatter: 
Dato:  21-08-2006 08:21

sjovt nok har jeg gjort det nøjagtige samme tanker som dig..

jeg har så kun mine dv hopper, men kunne godt tænke mig en buckskin endgang.. jeg mangler bare lige den palominofarvede hingst som passer mine hopper, og skulle der dukke et palominoføl op engang vil jeg nok også gå den lange vej ad forregistret igennem DV... så har man garderet sig hvis der skulle dukke en "fejlfarvet" op *SS*

0
0
Svar på denne tråd

Vil det sige
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 15:44
At når jeg har et føl efter en RDH varmblod hoppe og efter en cremello i DPA så kan jeg få den stemplet ved dansk varmblod men samtidigt også i DPA???
0
0
Svar på denne tråd

Netop ikke
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 18:39
Nej, DV godtager ikke DPA's kåringer. Hvis du kan finde en Palomino-hingst kåret i et af de førende tyske forbund eller KWPN, så har du en mulighed.
0
0
Svar på denne tråd

Hvad er
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 19:03

et af de førende tyske forbund?

Mvh.

Tinamaria

Bedækning tilbydes af palominohingst. Se billeder på præsentationen.

0
0
Svar på denne tråd

I det store og hele
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 19:55

...er det alle tyske forbund på nær ZfdP. På DV's hjemmeside kan ses en liste over hvilke forbund der godkendes.

Det er selvfølgelig krævet at hingsten er kåret i forbundets ridehesteafdeling, og har bestået en materialeprøve med tilfredsstillende resultat.

Men jeg tror at det er nemmere at finde en Pinto-hingst der kan godkendes.

0
0
Svar på denne tråd

Nanna W
Forfatter: 
Dato:  23-08-2006 21:19
Der er vist også et par buckskin hingste kåret i svensk varmblod, jeg mener DV kan godkende brugen af SWE-hingste. Så det kunne jo også være en mulighed, men så er sandsynligheden for en palomino jo bare ikke så stor.

Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

Lisbeth..
Forfatter: 
Dato:  24-08-2006 08:42

ku du evt. finde navne evt. link til disse hingste???

0
0
Svar på denne tråd

Lene Farving
Forfatter: 
Dato:  24-08-2006 10:25

Ja den er en ældre hingst - Bernstein , som jeg igår fandt var død i april 2005, men der er vist stadig frostsæd e. ham. Han har lavet mange yderste velgående heste og flere af hans afkom går GP-dressur. Han var ejet af stutteri Gränsbo

www.gransbostuteri.com

Den er Ravell 959, søn af Bernstein, han ser meget mørkebrun ud, men han har lavet palomino på ikke cremegenshopper, så han er bærer af cremegenet. Jeg har ikke rigitg kunne finde ud af hvem der ejer ham og evt. formidler sæd, han har ikke haft så mange afkom de senere år, men jeg mener også at der kun leveres forst sæd, så det kan jo være en af grundene. Men prøv at Google på Ravell 959 så kommer der i hvertfald noget frem om ham.

Da jeg sad og surfede igår på cremehingste, så dukkede der noget af en lækkerbisken frem. En svensk varmblod, som jo desværre står i USA, men en lækker palomino hingst e. BH Don Schufro

1
0
Svar på denne tråd

ja farveavl
Forfatter: 
Dato:  24-08-2006 11:42

er ikke nemt. Jeg har jo virkelig en drøm om en buckskin.

Meeen Berstein ser lidt kraftig ud.. men den palomino du har indsendt billede af ser rigtig godt ud..

0
0
Svar på denne tråd

sufro afkom
Forfatter: 
Dato:  24-08-2006 21:45

Hvilke hoppe er sufro afkommet efter??

christina

0
0
Svar på denne tråd

Palomino Schufro
Forfatter: 
Dato:  24-08-2006 23:03

Kan findes her:

www.hwdressage.com/Bacharach.htm

Faktisk en rigtig dejlig hingst med en rigtig god skridt og galop..

0
0
Svar på denne tråd

nøj...
Forfatter: 
Dato:  25-08-2006 08:07

han ser rigtig godt ud på filmen.. dejlig galop og han er jo en fin herre..

0
0
Svar på denne tråd

cremegenet
Forfatter: 
Dato:  25-08-2006 10:29

Til Lisbeth: En buckskin hingst (eller hoppe) kan udemærket godt lave en palomino. En buckskin har et cremegen og et sort/brunt gen. Hvis hoppen har et rødt gen og giver det videre og føllet så får cremegenet fra hingsten bliver det en palomino. Hvis hoppen giver det sort/brune gen videre og får cremegenet fra hingsten bliver det en buckskin. Den sikreste vej er at bruge en cremello som har dobbelt cremegen, så den giver kun cremegenet videre og det vil altid resultere i en palomino eller en buckskin.

Jeg har en sort hoppe, som blev bedækket med en palomino hingst og det blev en buckskin hoppe. Dvs. at hun fik det sort/brune gen fra sin mor og cremegenet fra sin far.

Sidste år fik vi en hel lillebror til hende. Han blev brun og dvs. at han fik det sort/brune gen fra sin mor og det røde gen fra sin far.

Noget helt andet er, at man kan altså ikke ride på farven. Det vigtigste er stadig at avle hestens egenskaber som ridehest og et godt sind videre. Farveavlen er bare en ting mere som kan gå galt.

0
0
Svar på denne tråd

Gitte...
Forfatter: 
Dato:  25-08-2006 11:45
For at føllet skal blive palomino skal det vel have et rødt gen fra begge forældre plus et creme/fortyndingsgen. Så buckskinhingsten skal altså have et skjult rødt gen, før den kan lave palominoføl.
0
0
Svar på denne tråd

m.m...
Forfatter: 
Dato:  25-08-2006 12:19

Til Gitte: jeg er udmærket klar over at buckskin kan lave palomino, der er bare flere faktorer der skal gå op i en højere end, da der er flere gener der kan drille.

Til Christina: Moren til Schufroen er Bristol Cream, som også er mor til før omtalte Bernstein.

Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

Prøv at se på denne side
Forfatter: 
Dato:  25-08-2006 13:01

Ved godt at der er mange faktorer,som spiller ind, men det er jo en større videnskab at forklare, men prøv at se på denne side:

www.horsetesting.com/Equine.htm

mvh, Gitte

Alli
0
0
Svar på denne tråd

SWE /DPA
Forfatter: 
Dato:  30-09-2006 15:20

viste I at den ualmindelige lækre SWE-hingst.

www.hwdressage.com/Bacharach.htm er ud af samme blodlinier som Bellonard PAH 38 www.palomino.dk/hingst.asp?Mode=9

At Bellonard har gode anlæg for dressur i sine aner, har jeg vist siden vi fik ham i opdræt i 1999. men hvad hingsten laver i dag, hvor den er og hvem der rider den eller om den overhoved bliver talent udviklet ved jeg ikke.

Men jeg har en datter efter ham, som er ifolet med palomino hingst.

For så vidt jeg ved, har også danske avler lavet palominofarvet Don Schuffro afkom. Jeg har selv holdt en hoppe til Schuffro men fik en rød, som jeg solgte - denne "fejlfarvet palomino" hest har siden ved et DV- arangement opnået flere 9 taller i både type gang og ridelighed osv... sååå mon ikke kvaliteten af palomino kan måle sig med andre - det tror jeg nok, de kan !

Mr. Chapmann klare sig veldig godt som dressurhest og kærgaardens Margaux skal i simifinalen i 6 års Championat (Spring)og sidste år klarede mr. Victory Mindted sig godt og deltog i finalen i 4 års championatet.

Tænk på hvor mange Dv- heste der er og hvor få Palomino heste der er...

og så lige til slut. gennem årerne har DPA brugt dommere som kom fra Dv enog enkelte har være medlema af avlsledelsen... den vej igennem har Dv været med til at udvikle DPA.

Marianne

0
0
Svar på denne tråd

Bellonard PAH 38
Forfatter: 
Dato:  26-02-2016 09:36

Til ren information - så blev og bliver Bellonard PAH 38s talent brugt potisitivt i ridningen.

Hingsten er til mit vidende den absolut eneste kårede hingst i palomino regi nogensinde, der har opnået at få status af A-hest i dressur.

Han er nulevende og måske er det en rigtig god ide, hvis palominofolket får øjnene op for ham, mens han stadig er i live og får ham brugt, hvis ellers ejer vil stille ham til rådighed for avlerne.

Mvh

Tina

Står din kommende avlshingst eller ridehest hos os?

Gode palomino, varmblodsheste, føl og plage sælges

Kvolsbæk's Amazing Aqua DH og HB1 kåret cremello varmblod

0
0
Svar på denne tråd

Zdfp EU godkendt
Forfatter: 
Dato:  27-02-2016 14:26
Skal DV ikke tage Zdfp kårede heste ind på lige fod med andre når det er EU Godkendt? Kan huske for mange år siden min far brugte sådan en holstener hingst der var kåret kun i Zdfp og det afkom der kom ud af den DV hoppe som var kåret både i DV og Zdfp, kunne DV denne gang ikke nægte at kåre på lige fod med alm. DV, altså i højeste klasse hvis kvaliteten var til det, denne afkom gik i DS. Men de kan selvfølgelig have lavet noget om, men kan ikke forstå det når forbundet er EU godkendt.

Merete Bertelsen

www.lucard.dk

0
0
Svar på denne tråd

isabell/buckskin
Forfatter: 
Dato:  02-03-2016 22:01

Dessa hingstar ska visas fram på bruksprov i SWB i nästa vecka, en isabell www.blup.se/sv-SE/horses/247767- zafferano-swb och www.verbena.se/?page_id=1785 och en buckskin www.tidningenridsport.se/Avel/ Nyheter1/2015/11/Fem-med- bruksprovskvalitet/ och www.blup.se/sv-SE/horses/04121124

Det finns en buckskin godkänd i Zangersheide, Cream on Top www.facebook.com/Cream-on-Top- 367679443258068/ men det kanske inte är OK för DV?

1
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-03-2016 12:15

Umiddelbart nej Merete. Dog vil jeg gætte på at der kan dispenseres, som i så meget andet, hvis DVs kårings- og rideprøvekrav er opfyldte.

Leja - Isabellen ser interessant ud ja. De øvrige er uinteressante taget i sammenhæng med danske palominoheste, da de p.g.a. buckskinfarven ikke vil kunne godkendes til indkrydsning.

Mvh

Tina

0
0
Svar på denne tråd

TinaVe...
Forfatter: 
Dato:  03-03-2016 12:34

kan buckskin ikke godkendes hvis de er bærer af rødt gen ?

www.stenhedegard.dk

Horselux hestefoder, Mühldorfer foder og Blue Hors totalpleje

Bedækning v/ welsh hingste tilbydes

Venter 2 welsh føl i 2016 begge er til salg

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-03-2016 13:05

Nej ikke i palominoregi i Danmark.

Mvh

Tina

0
0
Svar på denne tråd

Tidligere ?
Forfatter: 
Dato:  04-03-2016 07:21

har der så tidligere været det i dpa ?

www.stenhedegard.dk

Horselux hestefoder, Mühldorfer foder og Blue Hors totalpleje

Bedækning v/ welsh hingste tilbydes

Venter 2 welsh føl i 2016 begge er til salg

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  04-03-2016 09:06

Ja, det var bla. en del af begrundelsen i sin tid, for at foreningen blev smidt ud af paraplyorganisationen LU.

Og senere tillige et ultimativt krav fra samme for at optage PSA.

Mvh

Tina

1
0
Svar på denne tråd

SWB hingste
Forfatter: 
Dato:  05-03-2016 00:48

Kan de SWB hingste som der linkes til i længere oppe godkendes i dv?

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  05-03-2016 11:19

Såfremt de opfylder DVs krav til indkrydsning via enkeltbedækningssystemet så ja. Men jeg tror umiddelbart, at svaret er nej til de 2 ASVH hingste, som de står i dag, men derimod kan det være at Cream on Top kan godkendes. Men der må du spørge DVs avlskonsulenter, eller ind og læse på DVs regelsæt for indkrydsning af hingste kåret udenfor DV.

Mvh

Tina

0
0
Svar på denne tråd

Godkänd i SWB
Forfatter: 
Dato:  12-03-2016 10:34
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  13-03-2016 19:09

Leja den kan fortsat ikke godkendes af DV, før end den har bestået rideprøve. Eksteriørkåring er ikke nok til en godkendelse.

Mvh

Tina

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  13-03-2016 19:24

Men det er da helt sikkert en interessant hingst, især når han med tiden har bestået sin rideprøve. Så det kan man jo så glæde sig til.

Mvh

Tina

0
0
Svar på denne tråd

Zafferano
Forfatter: 
Dato:  14-03-2016 10:46

I SWB godkänns inga hingstar enbart på exteriörprov. Treåringarna godkänns med ett kortare ridprov i ett år, och de får sedan visas som fyraåringar igen under ryttare i ett längre prov.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider