Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klassisk ridning

 D stævner / d licens
Forfatter: 
Dato:  19-09-2020 17:43

Hej, jeg har lige et spørgsmål angående d stævner / d licens.
Hvis jeg har en licens til d stævner, kan jeg så kun starte stævner i min klub, eller kan jeg starte d stævner i hele distriktet?
Håber nogen kan og vil hjælpe, synes ikke jeg kunne finde noget på google..

Mvh, Josephine

0
0
Svar på denne tråd
 
 D licens
Forfatter: 
Dato:  21-09-2020 09:12

Hvis du har betalt din e-d licens (både hest og rytter) kan du starte e og d stævner i hele Danmark. Men du kan ikke starte fx a,b eller c stævner.
det skal også siges du kun må starte klubstævner (stadig kun d) hvis du er medlem af klubben.

0
0
Svar på denne tråd
 
 D licens
Forfatter: 
Dato:  23-09-2020 10:32

Så hvis jeg er medlem af klub A og har d licens, så kan jeg ikke starte i klub B, men kun klub A?

0
0
Svar på denne tråd
 
 D og E stævner
Forfatter: 
Dato:  23-09-2020 17:47

E stævner må du starte, såfremt den arrengerende klub har inviteret din klub til E- stævne og det skal være angivet i propositionerne. (mener kun det er 2-3 klubber)

D stævner må du starte, såfremt din klub er inviteret, det ser du også i propositioner (kender ikke reglerne nu, men måske 10 klubber er inviteret), det skal som regel være i samme distrikt (rideforbundets definition).

E- stævner kræver ikke licens, det gør D-stævner.....

0
0
Svar på denne tråd
 
 også hesten skal ha licens
Forfatter: 
Dato:  23-09-2020 17:52

Til D og E stævner kan du gratis registere / oprette din hest på DRF GO hest, det skal gøres een gang. Såfremt det er C-stævner mm så skal den oprrettes med gebyr, men kun een gang. Skal du ride i udlandet/internationalt /FEI stævner, så kræver det en særlig registrering oveni og det kræver også ekstra vaccinationer (hvert halve år på færdig vaccineret hest)

Vær opmærksom på at din hest/pony OGSÅ skal være vaccineret (basis plus årligt) til stævner af alle slags i Danmark, det er dokumenteret i dens "pas"

0
0
Svar på denne tråd
 
 D licens
Forfatter: 
Dato:  23-09-2020 18:12

Okay, så giver det mening for mig. Udenlandske stævner er ikke aktuelt pt., men stadig super rart at vide! Tusind tak:)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider