Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klassisk ridning

 Undervisning vestsjælland
Forfatter: 
Dato:  10-02-2018 07:44

Hej HN'ere.

 

Er der nogen der kan anbefale en underviser på vestsjælland (Ruds Vedby, tæt ved Dianalund, Sorø, Høng)

Det skal nok ikke være decideret akademisk undervisning, men gerne noget med træk fra centreret ridning/fokus på rytter samt hensyn til hesten. Det skal være en der kan accepterer at der rides bidløst, da den ene af hypperne fungerer bedst uden bid :)

 

Det skal være en der vil kører ud, da bilen der kunne trække hest desværre er skrottet og erstatet med en økoslæde (og der går nok mindst et års tid før der igen kommer en stor bil desværre). Jeg har hestene hjemme og det er derfor kun mig og vil derfor typisk være på 1-2 heste efter hvad der kan passe :)

 

Hestene er alle 3 varmblod på hhv. 6, 8 og 10 år. De 2 yngste er endnu kun ryttervant mens den ældste kan lidt mere, men dog ikke gider for meget dressur ;)

Jeg har tidligere redet mere almindelig dressur med lidt stævner på LA/distriktplan og massere ungheste klasser.

 

Jeg har de seneste år dog omskolet så det efterhånden er meget på hestens principper og inspireret af en god blanding af McLean, centreret ridning, akademisk og hvad jeg ellers synes virker for den enkelte hest.

 

Jeg føler dog jeg mangler noget motivation til at få trænet efter hestene er kommet hjem og der ikke er konkurrencer at træne imod og derfor håber jeg at noget undervisning vil kunne hjælpe med noget motivation samt selvfølgelig gode input der gør træningen lettere og sjovere :)

 

 


Tidligere tråd om samme emne:
Underviser på Vestsjælland søges

 



M.v.h. Camilla



1
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  14-02-2018 09:58

Mener at både Dorthe Skjoldager Nielsen og Maria Dalsgaard Cheung kører i området. Du kan da prøve at kontakte dem, de burde begge kunne opfylde dit behov.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Maria Cheung
Forfatter: 
Dato:  22-03-2018 23:01

Maria kører fast på vestsjælland. Hun er ridder og licensed trainer under Bent Branderup.
- Jeg bor i Svebølle, og hun komemr her ca 1x hver måned. Jeg rider ganske almindelig dressur med næsen foran lod og lette hjælpere, men inddrager mange elementer fra det akademiske i min ridning, og har været glad for Maria´s undervisning i flere år :)

Hun kan bla. kontaktes her:

www.facebook.com/Balancedequineart/ ?ref=br_rs


Sagde Ladybird...

http://wwww.hesteviden.dk
- Rideterapi & Fysiurgisk Hesteterapi

En glad og velfungerende ekvipage opnåes, når hest & rytter begge trives fysisk, psykisk og forstår hinanden.

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider