Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Klassisk ridning

 Anbefal kapsun
Forfatter: 
Dato:  22-05-2014 17:01

Hej Hej.

 

hvilken kapsun med fast næsestykke vil i anbefale ??


dont go faster than your angel can fly.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Malibaud
Forfatter: 
Dato:  25-05-2014 18:12

...jeg kan ikke lide dem med stål i og har 2 stk Malibaud og 6-7 stk cykelkæde, samt to store til unghingste.

 


 

Opstaldning Sorø;gode og sikre forhold.

Working Equitation bane, ridehus og masser af terræn.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bumbum
Forfatter: 
Dato:  25-05-2014 18:15

Tak for svar. Hvilken slags tror du er bedst til en plag på gåture.? Hvor jeg er nødt til at tage lidt fat i dyret, så han ikk løber med mig.....


dont go faster than your angel can fly.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det kommer an på hvor følsom han er
Forfatter: 
Dato:  25-05-2014 19:51

...hvis det er en kølig/tilbagelænet type, bruger jeg bare cykelkædekapsunen, men mine er nogle ret følsomme lipizzanere, så jeg bruger typisk malibaud, hvis de synes cykelkæden er for skrap.

 

Den er i ren læder, men fast- kan vist fåes i Tyskland.

Pt har jeg to unghingste på 2 år og der har jeg brugt Malibaud hidtil, men nu med lækre forårs-hopper omkring, skifter jeg til den kraftigere model, et par gange ihvertfald.

De små 1 års bruger jeg altid malibaud på, som det første og ligeså min meget sensitive 5 års hoppe der skal igang med tilridning.
Den lidt mere kolde fætter Muldvarp, der blev redet til 2 år siden, har brugt cykelkædekapsun hele tiden- han ville ikke drømme om at overreagere.

Nylonkapsuner er noget crap...men alle de andre kan fungere fint.Til hver deres formål.


 

Opstaldning Sorø;gode og sikre forhold.

Working Equitation bane, ridehus og masser af terræn.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider