Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

Når katten følger med på tur ;)
Forfatter: 
Dato:  06-11-2011 12:42

Ja vores ene hunkat LilleMis, har en tendens til og følge med mig og hunden på tur, hun plejer dog og stoppe op når vi kommer hen til naboen, men denne dag valgte hun så og gå med os hele vejen rundt, en tur på ½ time, 40 minutter

Jeg måtte dog løfte hende noget af turen

Billeder kan ses på denne side:

www.facebook.com/media/set/ ?set=a.101503774880042...pe=3&saved

Andre med en tosse kat??

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  06-11-2011 14:51

Har helt klart tossede katte... Meget endda

Men jeg kan desværre ikke se dine billeder

Kh Marianne

Søger hest at passe/part i Århus

Kentaur Artemis sælges - se præs.

0
0
Svar på denne tråd

hovsaaa
Forfatter: 
Dato:  06-11-2011 20:41

Sådan nu skulle de gerne virke `?

0
0
Svar på denne tråd

jkhjkhjhjh
Forfatter: 
Dato:  07-11-2011 08:38

Åhh jo...kender det alt for godt!

Vi har en del staldkatte som er ekstremt tamme...hver og én - og de følger os all over .

Da min datter skulle med taxaen oppe ved vejen hver morgen, fulgte alle katte hende derop...lidt et mareridt, da jeg var sååå bange for, at en af dem skulle blive kørt ned en dag. Det er dog aldrig sket....

Her på matriklen kan det IKKE lade sig gøre, at komme herfra på gåben uden, at have min. 2-3 katte med som følge....og det er uanset hvad vej vi går....

Jeg kan ikke ride en tur i skoven uden de er med og rider jeg en tur langs vejene....ja så er de også med...suk.

Folk synes det ser sååå hyggeligt ud og jooo det gør det da også...og jeg går da også tit og smågriner og tænker...ja ensom det bliver jeg da aldrig .

Den ene af misserne springer også "på" mig....og sidder meget gerne på skuldrene af mig....så jooo lidt heks er der nok også over det...dog er denne kat ikke sort .

Hesten er vores partner

0
0
Svar på denne tråd

Sådan en
Forfatter: 
Dato:  07-11-2011 17:56

har vi også.

Han turde dog ikke følge med ned til naboen. Så stoppede han på halvvejen og brokkede sig højlydt over vi gik fra ham.

Men sidst vi var ude og ride tur havde vi katten med på slæb hele vejen. Ind imellem lagde han sig dog ned så tror han var noget træt til sidst

Da vi boede i byen havde vi et par killinger der også fulgte med rundt. Så ofte havde vi kat med til købmanden. Eller dagplejen havde dem med på tur for de hægtede sig bare på alle der gik forbi

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider