Hej Alle HN´er
Min skønne labrador har problemer med den ene negl på hans pote og vil hører om andre af jer har oplevet ligende.
Det skal siges han har ikke ondt (piber hvertfald ikke og vi må trykke, røre osv ved neglen) - men han har slikket meget på den.
Det startede med at jeg var i skoven med ham som hver dag, hvor han fik uheligvis flækket hans negl, på langs. ikke helt op men næsten 
Han haltede lidt på den lige da det skete og jeg kunne se det blødte lidt 
Vi gik selvfølgelig hjem med det sammen - efter 2 min haltede han ikk men løb glad rundt(Han er altid fri)
Da vi kom hjem klippede jeg den lidt til, men kunne godt se den var flækket mere end jeg kunne klippe. Han var ikke øm overhoved når jeg rørte det - vi må gerne se poten og kigge osv. vi vaskede det i lunken sæbevand for at rense det hvis der var kommet skidt op.
Så snart vi rørte neglen, slikkede han for vildt i det... igen igen og igen.. så selvfølgelig irritere det ham!!!
Jeg ringede til dyrlægen og fik en tid. Vi skulle faste ham hvis neglen skulle opereres af.
men da vi kom til dyrlægen sagde han det ikke var ømt og han bare ville klippe den godt op og brænde neglen efterfølgende for at stoppe blødningen.
Da vi kom hjem var alt fint. Han slikkede ikke mere.
men 1 uge senere begyndte det forfra igen. han slikkede og slikked.. neglen revnede og "splintrede" let..
Jeg ringede igen til dyrlægen.
Men da jeg kom hen til ham og han havde undersøgt ham, spurgte dylægen om det var for hunden skyld jeg kom eller min, for han synes overhoved ikke det var slemt, og jeg bare skulle lade det være og lade ham slikke i det. + ikke være så pyldret!

(Alt dette er ca 4 uger siden og der har intet været siden vi kom hjem fra 2. dyrlæge besøg)
Igår var han lidt vildt med hans bolde indenfor
og løb med poten mod muren, så begyndte han straks at slikke igen.. kunne se neglen var flækken en lille lille smule og jeg kunne se det røde oppe i neglen men det blødte ikke.. han slikkede kun den ene gang og har ikk gjort det siden..
Neglen er vokset flot ud, men den revner stadig og splintrer lidt.. han slikker sjældent i det men det er somom den negl er mere "følsom" end de andre..
Nogle af jer som har oplevet det? er jeg bare for pyldret?
Håber I vil give jeres mening til kende