Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

Str på bur marsvin
Forfatter: 
Dato:  13-09-2011 21:22

Hej alle sammen

Vi skal have bygget et fantastisk bur til to prinsesser. Men hvor meget plads anbefaler man de har???

Syntes burene i dyrehandleren er meget små så det er no go...

Vi bygger det i træ og maler det med ikke farligt maling og så kommer der venyl i bunden..

Men hvad str skal buret værre????

Hilsen Annette

0
0
Svar på denne tråd

ikke mindre end
Forfatter: 
Dato:  13-09-2011 21:38

Jeg ville ikke lade 2 gå i et bur mindre end 100X50.

Jo mere plads jo bedre, så er der også masser af plads til spændende ting i buret.

Kæresten og jeg har selv bygget til vores 4 piger. De går 2 og 2 og har hver en hylde der er 160X50

~*CDN*~

0
0
Svar på denne tråd

Jo større, jo bedre
Forfatter: 
Dato:  13-09-2011 22:50

Når I nu selv er i gang med byggeriet, så er det jo kun fantasien som sætter grænser :-)

Jeg vil også sige minimum 100x50cm, men gerne breddere og længere, og så kan I jo sætte etager på hvis I får lyst.

Måske den her side kan give noget inspiration til selvbyggeriet?

xoppla.net/luxus-kaefig-bauplan- fuer-eine-top-behausung-fuer- meerschweinchen-und-andere- nagetiere/

Rollo
- Nu som hesteejer igen!

TELL-MANN;

West Highland White Terriers
Avlstjeneste v. Lucky
Hvalpe forventes i november

ROLLOS;

Marsvin sælges
Bure, foder og strøelse sælges

SVINENE;

Hyggeligt marsvineforum

0
0
Svar på denne tråd

987656789
Forfatter: 
Dato:  13-09-2011 22:55

ej hvor er det bare verdens sejeste bur.. Tør ikek tænke på hvad det vil koste at bygge i materialer wooooowwwhttp://www..

Tror I at 25cm plexiglas er nok i højden?? SÅ har 20 cm pga strøgelsen...

Hilsen Annette

0
0
Svar på denne tråd

måske lavere
Forfatter: 
Dato:  14-09-2011 00:34

Vores bur har plexiglas i 20cm. og vi har egentlig snakket om, at vi godt kunne have lavet det lidt lavere

~*CDN*~

0
0
Svar på denne tråd

Marsvinebur
Forfatter: 
Dato:  14-09-2011 10:15

Der er jo ingen som siger man SKAL bruge det træ m.v. de bruger - køber man nogle billigere plader tror jeg sagtens man kan lave det forholdsvis billigt :-)

Jeg skal til at bygge skabe i weekenden, skal lige ha' besluttet mig for hvordan de skal se ud, men jeg har til to skabe og så har jeg lidt plader i overskud til måske at lave huse m.v.

- Kan lave to skabe som kan blive 244cm høje, 122cm brede og 61cm dybe.

Pladerne har kostet mig 1300kr ca. - er 16mm MDF plader.

De får 3 lag maling og en vådrumsfuge, og så skal jeg finde ud af om jeg bare skal ha' en lille plexikant og så låger foran eller hvordan, - vi har fået kat, så er nok rarest at ha' helt lukket :-P

Men skulle jeg kun bygge ét bur, så tror jeg at jeg byggede et af dem inde fra siden af - der er mange fede idéer man kan savle over *GG*

Rollo
- Nu som hesteejer igen!

TELL-MANN;

West Highland White Terriers
Avlstjeneste v. Lucky
Hvalpe forventes i november

ROLLOS;

Marsvin sælges
Bure, foder og strøelse sælges

SVINENE;

Hyggeligt marsvineforum

0
0
Svar på denne tråd

23456789
Forfatter: 
Dato:  14-09-2011 20:20

NU har jeg været ude at shoppe.. Vores bur bliver 1m x 60cm til to mutter.. Så skal det males og gøres fint :-)

Men nøj hvor ville jeg gerne eje det bur du linkede til nøøøøjjjjd et er fint men også KÆMPE stort..

Jamen det lyder super spændende med dit skabs projekt smid endelig billeder herind når du er færdig :-)

Hilsen Annette

0
0
Svar på denne tråd

Mine marsvin
Forfatter: 
Dato:  15-09-2011 19:32

Bor i det her

Kaninen bor nedenunder. De er pt 3, men jeg syntes de holder den ene udenfor, så den ældste af dem flytter hjem til hans ejer og så håber jeg de to andre kan finde ud af det. Hvert bur måler omkring 40x65, så det er ikke alverden hver især, men der er åben adgang mellem dem. Jeg har indrettet det så de skal bevæge sig efter hø, vand osv. Det giver alligevel en del motion. Fik lige pludselig idéen til hvordan det skulle se ud, og min far var heldigvis mand for at forvandle mit indkøb i resttræ til et bur.

Skønne plage fra 2008 sælges. Se præsentation :)

Går det, så går det, og går det ikke, så går det nok

Kender du denne pony?
0
0
Svar på denne tråd

4 marsvin
Forfatter: 
Dato:  16-09-2011 07:27

Vi har 4 marsvin...

-De bor i et 160x90 bur.... og alligevel synes jeg det er for småt ...

-det er 3. gang vi køber større bur til dem. Jeg blir nok ikk tilfreds før vi har indhegnet HELE stuen til dem...De er jo mine små børn

0
0
Svar på denne tråd

34567890
Forfatter: 
Dato:  16-09-2011 10:51

Så er vores bur endelig samlet så nu skal det males og gøres klar.. På søndag skal de små prinsesser hentes og vi glæder os rigtig meget.. Skal nok smidde billeder ind når vi er helt færdige..

Hilsen Annette

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider