Hej
Jeg har 2 katte - Cæsar på lidt over 1 år (kastrat) og Katze (hunkilling på ca. 4 mdr - lidt lille af alderen (1500 g)).
Hvornår mon jeg kan lade dem være sammen om natten?
Katze har boet her ca. 2 uger - siden jeg forbarmede mig over hende
Hun gik rundt nede ved mit lærerseminarie og skreg op efter mad - smaskfuld af øjenbetændelse - sandsynligvis sat af, jeg har ingen matchende efterlysninger kunnet finde.
Hun var den første tid ret slatten og svær at få til at spise ret meget kattemad.
Nu har hun rettet sig - og er som en killing bør være
Vægten stiger også endelig og øjenbetændelsen er næsten væk takket være en tube fucitalmic til hunde. Ligesom orme- og loppekur er på plads.
Hende og Cæsar hygger sig om dagen, hvor Cæsar er klar over han er voksen.. De slikker hinanden, kæler op af hinanden og leger efterhånden også lidt uden nogen af dem bliver bange/går over gevind (Cæsar).
Men når mørket falder på går der killing i Cæsar - og med hans 4.8 kg er han altså ikke en helt lille kat mildt sagt 
Det kunne Katze slet ikke klare da hun var slatten, men jeg overvejer om ikke hun kan nu?
Der er steder hun kan komme i "sikkerhed" fordi Cæsar er for stor til at komme ind 
Slutteligt vil jeg bare lige sige - hvor er det dog fantastisk at have 2 katte! Hold op hvor har de meget glæde af hinanden - selv om de hverken sover sammen eller leger ret meget endnu. De snakker sammen, spiser sammen, drikker sammen og går på toilet sammen.