Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

Fedende tilskud til hvalp
Forfatter: 
Dato:  05-09-2011 09:07

Min skønne kleiner Münsterlænder på 9 måmeder vil bare ikke tage på

Hun har altid været til den slanke side og da vi bor på gård bevæger hun sig kontinuerligt dagen igennem i sit eget tempo. Gun har ikke tabt sig men altid været lige lovlig slank.

Hun får dyrlægens anbefalede foder og spiser stort set den anbefalede mængde. men med hendes aktivitetsniveau tror jeg hun får forbrændt kalorierne... Derudover giver vi hende lidt lækkert med godt fedtindhold.

Men findes der et tilskud som er direkte fedende? Kom gerne med anbefalinger.

Decideret foderskift er vi ikke interesseret i i første omgang.

Det er denne lille skønhed der trænger til at få lidt på sidebenene:

Billede

Hilsen Trine

Nu med egen gård, heste, hund og høns - livet er fedt på landet!

0
0
Svar på denne tråd

Tilskud
Forfatter: 
Dato:  05-09-2011 09:26

Hunde er som mennesker, de forbrænder forskelligt. Derfor anbefaler vi, at man istedet for at følge anvisningen på pakken, ser på hundens huld og fodre derefter.

Et evt tilskudsfoder kunne dog være Vildlakseolie, som puttes på maden. De fleste hunde er rigtig glade for at spise det.

Mvh

Elisabeth

Med de to dejlige drenge

Ichiro og Glenfiddich

Cacharel, mit hjertebarn, elsket aldrig glemt

Røde, min sjæleven, foraltid elsket foraltid savnet

Kun med hjertet kan man rigtig se

0
0
Svar på denne tråd

Foder..
Forfatter: 
Dato:  05-09-2011 11:29

Tak for tippet.

Hun får mere mad hvis hun ønsker det - så hun får gerne mere end der står på pakken men hun spiser kun lige omkring den anbefalede mængde (trods iblandet leverpostej)

jeg vil kigge nærmere på bildlakseolie.

Flere råd modtages med kyshånd

Hilsen Trine

Nu med egen gård, heste, hund og høns - livet er fedt på landet!

0
0
Svar på denne tråd

Fedende tilskud til hvalp
Forfatter: 
Dato:  05-09-2011 11:56

Jeg fik et tip herinde om oksefedt pulver, til vores tæve som er rimelig aktiv og altid har været til den slanke side.

- Vi kan ikke bare sætte foderet op til hende, for hun er ikke en hund der spiser sådan voldsomt meget.

Hun er så godt nok 4 år, men er ellers også i fin form og absolut ikke "kriminelt" tynd, men kan sagtens tåle noget mere på sidebenene.

- Så hun får dagligt en portion dåsefoder, med oksefedtpulver, lakseolie og aloe vera (sidst nævnte købt i Bilka til 99kr for 1L)

Det er ikke så længe vi har været i gang med det, men synes hun har fået en aaaanelse mere på sidebenene.

- De 3 andre hunde får også lakseolie og aloe vera til daglig, den ene har hudproblemer, og de to andre kan godt tåle et tilskud der også er godt for huden jo :-)

Vi har prøvet et foder til aktive hunde, men det havde ikke den store forskel for vores, så hun får nu bare det almindelige foder som de 3 andre også får, og så sin daglige portion dåsefoder som hun elsker! :-)

Rollo

LÆKKER HINGSTEPLAG SÆLGES

TELL-MANN;

West Highland White Terriers

ROLLOS;

Opdræt af marsvin

SVINENE;

Hyggeligt marsvineforum

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa ;)
Forfatter: 
Dato:  06-09-2011 10:24

Jeg har en enorm stor hund som altid har været til den tynde side :( Har virkelig prøvet meget... Det eneste han virkelig har taget på af er Royal canin som også har været det eneste han spiser med glæde uden yougurt eller andet i :) Har lige kørt to poser til gigant racer på ham og han er mere en flot nu :) Kunne se forskel efter bare en uge :) Har prøvet en del både fra dyrlægen og privat handel dog aldrig de billige fra brugsen, Royal Canin gjorde arbejdet ;)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider