er nok noget mere i retning mod showlinjen en Meggis er.
Lige et billede af prinsessen:

Hun er indkøbt med henblik på at skulle bruges til agility.
Hun er dog lidt speciel, men det fik jeg så at vide, at de jo tit er. Jeg skal bare være opmærksom på hendes særheder i hverdagen.
Begge hendes forældre er elitehunde i lydighed i DcH-regi, hendes far blev dansk mester for elitehunde i 2009 og er desuden lydighedschampion.
Det at hendes forældre har klaret sig godt i lydighed, var det der gjorde at jeg traf beslutningen om at det var en hund fra det kuld jeg skulle have(desuden har hendes mor et skønt sind).
Jeg har ikke fortrudt et eneste øjeblik, og hvis jeg engang skal have en ny BC'er, vil jeg går efter noget der minder om hende.
Hun er en rigtig kærlig hund, som elsker hendes "familie". Hun er vild efter at arbejde og lære, og hun viser gode takter i det indledende arbejde jeg har sat igang i forhold til agilityen.
Jeg kan ikke udtrykke, hvor meget jeg glæder mig til april, hvor vi for alvor kan starte på agilitytræningen. Jeg har allerede sat min påskeferie af til en gang intensiv igangsættelse af indlæring af slalom efter 2x2
Helt personligt, så tror jeg at jeg ikke ville blive matchet godt med en BC'er der er mere i retning af brugslinjerne... Og når jeg tænker brugslinjer, så tænker jeg på hunde der er avlet til at lave det racen er beregnet på, nemlig hyrdning.