Vi har været til dyrelægen med hende, og det viste sig at hun havde to bid, bagerst på maven, sådan noget byld noget, (Det var det heldigvis ikke blevet til) og så havde hun høj feber. Så hun fik pencilin, og det skal hun have et godt stykke tid. Hendes øre var også helt varme. I dag virker det ikke som om hun har feber, og hun har både spist og drukket, og fået sin pencilin i noget tun. Hun har været kort udenfor sammen med mig.
Jeg har sat en kattebakke ind på mit værelse hvor hun skal sove i nat, for hun har ikke haft skidt endnu, men har jo heller ikke spist så meget. Nu virker det som om hun spiser fint. Hun har spist lidt tørfodder, lidt tun og lidt torskerogn, og så som sagt drukket lidt vand. 
Lige nu ligger hun m. lukkede øjne og slapper af på klaverbænken.
I dag kan jeg godt røre hendes mave, men hvis jeg løfter hende op, hvæser hun som i går. Men hun skal jo også have det der pencilin i nogle flere dage.
Hun ville selv gerne lidt ud, og det er vel et meget godt tegn, i forhold til, at hun i går bare hele dagen lå og sov på mit værelse.
Så hun skal nok få det godt igen. Men det var godt, at vi tog til dyrelægen i går, så hun kunne få noget feber dæmpende, for det var nødvendigt. 
Er der nogle andre der har prøvet at ders katte har været så stressede at de sad ligesom en hund m. åben mund og tungen ud af munden? Laicka kunne godt nok ikke lide at køre i bil!