Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

Prisen på grisen?
Forfatter: 
Dato:  17-08-2011 18:39

Ja hele overskriften kunne ik stå der alligevel

Hva ligger en engelsk mastiff på sådan ca i pris?? Jeg har ik rigtigt kunne opsnuse noget, og vil ik ringe og bebyrde en avler med sådan et spørgsmål - ej heller selvom jeg har fået en tid til at besøge en af slagsen (ja ja jeg kan ik vente)

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

Be you - Be proud

0
0
Svar på denne tråd

jeg kan nu
Forfatter: 
Dato:  17-08-2011 19:41

ik finde en decideret pris på en hvalp de tre steder Blot noget dervirker som en formodning om en pris vil jeg sige

Be you - Be proud

0
0
Svar på denne tråd

overskriften
Forfatter: 
Dato:  17-08-2011 19:56

Det første link er fra 2008, så det er ikke sikkert at priserne er det samme som i dag, hvor mange ting jo er steget lidt i pris.

Det sidste link er fra en bullmastiffopdrætter, ved ikke om priserne er helt de samme, men mine forældre gav vist lige omkring de 10.000 bobs for deres bullmastiff for 7 år siden.

Så at priserne er steget lidt, til de 13.000 kr. som der linkes til fra en opdrætter, tror jeg ikke er helt hen i vejret, så det er formentlig i det prisleje du skal regne med.

Med de fantastiske fem heste: Buddy, Whitney, Apollon, Nolan og Succes

Samt den dejligste hundeven Buffy

0
0
Svar på denne tråd

jkggggggjhg
Forfatter: 
Dato:  17-08-2011 20:10

Jeg vil tro de ligger fra 14 og opad for en dkk hund.

Hesten er vores partner

0
0
Svar på denne tråd

jeg spørger
Forfatter: 
Dato:  17-08-2011 20:14

fordi jeg ik har kunnet finde et konkret svar- men det jeg så småt er ved at finde ud af er at jeg skal regne med 20.000 kr!

Jeg ville GERNE give det hvis jeg havde det - men jeg har IKKE 20.000 kr der står hund på, med flytning, kørekort mm på samme tid!

Så jeg kan desværre se at jeg nok må vente et par år endnu for at få en af drømmehundene - og dermed må "nøjes" så at sige, med en anden drømmehund (dem har jeg mange af!)

Be you - Be proud

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider