Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

AD min hund æder sin puha
Forfatter: 
Dato:  07-08-2011 14:05

Hmmm jeg så min hvalp i fuld gang med at spise sin egen høm høm i dag ( jeg stoppede ham selvfølgelig) men hvorfor gør han det ? det er ikke altid han gør det har faktisk ikke sådan lige set ham gøre det før:S mangler han noget eller ? Det skal lige siges at det ser så rigligt fordøjet ud... Han får Hills hvalpefoder

husk det er Ikke godt udstyr som skaber god rytter.

0
0
Svar på denne tråd

smagsforstærkere?
Forfatter: 
Dato:  07-08-2011 14:35

måske er der smagsforstærkere i hans tørfoder....

Lille stueopdræt af Cavalier King Charles

www.Cavalierhytten.dk

Og med Rigtig Hundemad

www.nordrup.rigtighundemad.dk

Parelli ROCKS !!!

0
0
Svar på denne tråd

lkdlæszk
Forfatter: 
Dato:  07-08-2011 19:36

okai det vil jeg lige prøve og se om jeg kan læse mig frem til om der er det .. men er der så noget jeg kan gøre ved det ? vil være ked af at skifte foder...

0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  07-08-2011 21:18

jeg havde en veninde engang, som havde en hund der åd sin egen afføring. men det var pga understimulering at den gjorde det. hun gik aldrig tur med den, og den var altid ude i bryggerset. så den røvkedede sig. heldigvis gav hun den hurtigt væk til en anden familie. godt for hunden, så den kom til et ordentlig hjem. skal lige siges, at vi ikke er venner mere. kan ikke have venner der har dyr på den sløsede ikke værdige ligegyldige måde..

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-08-2011 22:58

jeg mener også det har noget at gøre med om hvor meget protein der er i foderet og om hunden sluger maden, sådan så proteinet kommer ufordøjet ud i den anden ende, mage gange hjælper det så at give foder i foder bold eller ud over gulv/græs plæne.

hilsen helen

Lækker oldenborg hoppe efter stuntman af hvarre og urprinz samt, lækkert sort til sortbrun oldenborg hingsteplag fra april 2009 efter freigraff af hvarre og stuntmann af hvarre, sælges,

0
0
Svar på denne tråd

ælsdkfæsdklf
Forfatter: 
Dato:  08-08-2011 07:27

okai der er ikke noget der lige passer som sådan, vores hvalp er IKKE understimuleret, han er ALTID med hvor end vi kommer og lige pt går jeg hjemme så han er heller ikke alene hjemme. og har ham altid med ude ved hesten hvor han leger med deres¨hvalp. så han næsten slet ikke nå at kede sig i løbet af en dag. han sluger slet slet slet heller ikke sin mad men er derimod meget langsom til at spise ? han tager sig meget god tid til at stå og spise, en tid som han også får... og Ja det er MEGA synd for en hund aldrig at lave noget og bare ligge inde.

0
0
Svar på denne tråd

123123
Forfatter: 
Dato:  08-08-2011 16:03

Vores gamle hund gjorde det osse da han var hvalp. Det var fordi han manglede jern fordi avler havde givet dem voksen foder da de var små. Så med rette foder spiste han ikke det mere. han fik hvalpe mad til han var over 1år.

0
0
Svar på denne tråd

hills jkjkj
Forfatter: 
Dato:  08-08-2011 18:55

okai tak for svar, men har hørt at hills skulle være noget af det bedste foder ??

0
0
Svar på denne tråd

bum bum bum
Forfatter: 
Dato:  11-08-2011 21:19

så et af de der mig eller hunden programmer en gang og der kom de frisk ananas i maden da det skulle smage grimt når det kom ud igen...

-Stephanie

HDR fletcher KØBES

17,5" fit 3,5

Bandit, Jeg vil savne dig til vi finder hinanden igen <3

0
0
Svar på denne tråd

jdfjfjf
Forfatter: 
Dato:  12-08-2011 11:47

hehe okai :) ville hundene gerne spise ananasen? :P

0
0
Svar på denne tråd

jdfjfjf
Forfatter: 
Dato:  12-08-2011 11:49

hehe okai :) ville hundene gerne spise ananasen? :P

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider