Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

Glæder mig som et lille barn (ny hund)
Forfatter: 
Dato:  07-08-2011 12:10

Den 1/7 måtte jeg sige farvel til mit barn, efter et halvt år med smerter grundet HD Jeg savner ham hver dag, og ville ønske jeg kunne få ham tilbage. Han var helt igennem en fantasisk hund, og han bor i mit hjerte nu

Billede

Jeg har jo så kigget rundt efter en ny og har ikke rigtig fundet noget, men så den anden dag gik jeg på en salgsside.

Der fandt jeg en annonce med hvalpe som slog mig af stolen næsten.

En blanding af sbt og cane corso

Jeg ringede til kvinden som havde dem, og vi talte sammen i næsten en time. Igår var jeg så ude og se dem!

En af hannerne smeltede mit hjerte, da jeg så ham i hans blå hvalpeøjne begyndte jeg sgu at tude (lidt piinligt)

Men jeg kunne mærke ham, han talte til mig. Det var virkelig som om vi har kendt hinanden altid, så jeg sad bare der med ham.

Og så betalte jeg depositum, og om en måned skal jeg hente ham Jeg er bare så glad, så lykkelig at jeg sidder og får tåre i øjnene nu Jeg har desværre ikke noget billede af ham, men han er blågrå med blis og lidt hvidt på brystet og poterne

Mvh Natascha den lykkelige ejer af:

Django og My Last Heartbeat = Kærlighed, elsker de heste.

Nogle tårer tørrer aldrig...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider