Ja, fodring af hunde er lidt en religion.
Jeg tror ikke på at bare fordi det er dyrt, eller sælges af dyrlægen, at det så nødvendigvis er et godt foder.
Personligt har jeg nogle kritierier jeg køber hundefoder efter, - ingen biprodukter, ingen korn og en stor procentdel af ren kød!
- Så kan man så kigge på prisen bagefter, der findes forskellige varianter der lever op til de krav, jeg kan finde en sæk til en 350kr eller en sæk til en 600kr, og jeg vælger så det billige dér - for af hvad jeg kan se, er de lige gode og så kan jeg ligeså godt ta' det billige, det kan min SU også bedst lide 
Jeg har en hund med hudproblemer, og vi har prøvet både lovpriste mærker og allergifoder, uden forbedring, - vi har også barfet, og selvom jeg godt kan lide fodermetoden barf så var det ikke fordi det gav vores hund nogen bedring mht. hudproblemerne, og så står jeg lidt af når nogle barfere bliver fuldkommen fanatiske omkring emnet 
Der hvor jeg står lidt af, er når folk ikke bare lige i det mindste kigger bagpå posen, hvad der er i foderet - nogle af de billige "supermarkeds-foderprodukter" er jo ikke andet end korn og en blanding af diverse biprodukter, og det ville jeg altså ikke byde mine hunde, trodsalt.
Nu er min race så også en som KAN ha' tendens til hudproblemer, og jeg synes godt jeg kan se en forskel på min hund med hudproblemer fra før og til nu.
- Tidligere fodrede jeg bl.a. med Eukanuba og Hills, men i takt med at jeg læser mere og tænker mere over det, jamen så føler JEG at det foder mine hunde får nu, er bedre og passer bedre til de krav jeg har til hundefoder NU.
Man har jo heldigvis lov til at rykke sig, og ændre mening, i takt med at man måske får større interesse for emnet og får læst mere og mere om det!