Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

Sig Hej til Culpa aka. terrorpakken
Forfatter: 
Dato:  30-07-2011 12:36

Hej folkens...

Jeg hedder Culpa, og er en lille glad Berner Sennen vapper...

Jeg er født 9. april i år, og 4. juni - 8 uger gammel - flyttede jeg ind hos min ejer og min storebror Bjørn...

Det der med jeg er lille - er faktisk ikke helt rigtigt. Da jeg, sammen med mine kuldsøskende, blev chippet osv, var jeg den største, og jeg er vist nok lidt af en stor Bamse-hund endnu...

Nå - men jeg synes jo i skal se hvor sød jeg egentlig er... Altså - at mit navn henleder til skyld og erstatningsansvar skal i ikke tage jer af... Jeg kan jo ikke gøre for at computerens strømforsyning og et utal af andre ting er hoppet ind i min mund og kommet til skade på tænderne.. Det er bestemt ikke min skyld..

Her er jeg da jeg var helt lille.. Faktisk kun en uge gammel...

Billede

Sammen med min mor og søskende...

Billede

Så blev jeg omkring 5 uger, og min ejer besøgte mig... Her er jeg sammen med min far - Tyson.

Billede

Her er jeg gået kold sammen med mine søskende...

Billede

Her er min far sammen med min ejers veninde:

Billede

Og SÅ blev jeg 8 uger og skulle flytte fra min mor og far...

Så jeg kom til mit nye hjem, og mødte for første gang mion "storebror" Bjørn - Han er bare fantastisk.. Han leger med mig dagen lang og når der er noget jeg er bange for, så viser ham mig at det ikke er farligt.

Billede

Det er hyggeligt hvis man kan finde nogle ben at putte sig under, når man er sådan en lille vapper..

Billede

Ham der min storbror Bjørn - det er ikke kun mig han er god til... Min ejer har en nevø, som hun siger er det vigtigste i heeele verden for hende. Ham passer Bjørn også godt på når han er på besøg... Se selv:

Billede

Nå - nok om storebror. Mig mig mig! Her er jeg også den dag jeg flyttede ind - med en trøje som jeg har fået, der lugtede af min mor, så jeg ikke fik så meget hjemve...

Billede

Er jeg ikke bare dejlig?

Hjemme ved os, er vi ved at bygge ny stald til min ejers heste... Jeg synes det er fint - for dem der hjælper med at bygge synes jeg er virkelig kær!

Billede

Og jeg er faktisk helt enig selv!

Billede

Nogle gange tager vi i skoven, men da jeg var helt lille kunne jeg ikke holde til at gå lige så langt som min storebror gerne vil.. Så når jeg blev træt, så kom jeg på armen - det kunne jeg godt li'!

Her er det hos min ejers svigerinde Mette, som er et af mine yndlingsmennesker i heeeele verden...

Billede

Min ejer skal have lavet ridebane.. Det er mega fedt - for min storebror og jeg kan tumle i sandet indtil det blive jævnet!!! Det elsker jeg!

Billede

Jeg vokser helt vildt - siger min ejer.. Men jeg udøver stadig terror, når jeg lige ser mit snit til det.. Men jeg sørger selvfølgelig for at se uskyldig ud, når min ejer kigger på mig!

Billede

Jeg har hørt min ejer sige, at Bernere ikke skulle kunne lide vand.. Det kan jeg altså godt! Jeg elsker at plaske og blive dejligt våd og beskidt!!! Her er jeg også blevet våd...

Billede

Her har jeg (for det er ikke andre hun besøger - mig mig mig!) igen besøg af min ejers veninde.. hende min far godt kan li' at sidde på. Hun er også et af mine totalt yndlingsmennesker - vi hygger - meget!

Billede

Og her ser jeg igen meget uskyldig ud.. Det var IKKE mig!

Billede

Forleden besøgte vi min ejers mor. Hendes hund er en af mine bedste legekammerater... Så da der pludselig var helt stille, så vidste min ejer at jeg lavede noget jeg ikke må! Så hun tog kameraet frem - og fangede mig i sofaen.. *UPS*

Billede

Her leger jeg alien med min storebror...

Billede

Og her er jeg så i dag - hvor det er meget varmt at være en Berner-vapper...

Billede

Og ja - min ejer har liiige vejet mig.. Jeg vejede næsten 8 kg da jeg var 8 uger gammel... I dag vejer jeg 19!

Jeg bliver en stor vapper - men tilgengæld er jeg også verdens sødeste!!! :)

Smid en hilsen til mig - fordi jeg er sååå dejlig.. :)

Culpa

Skøn Main Coon hunkat bortgives til hjem uden andre katte og små børn. PB for nærmere info.

Heldig og lykkelig ejer af:

Heartbreakers Avalon

Frøsanggårds A'Capo

Frøsanggårds Grand Illusion (aka. Prinse ...

0
0
Svar på denne tråd

Åh altså..
Forfatter: 
Dato:  30-07-2011 13:08

..jeg er helt enig, lille terrorvaps. Du er bare for kær og nuttet OG dejlig. :-D

Jeg er smeltet helt og aldeles.

KH Esma

Healing

hest og rytter

Psykoterapi

Afbalancering og harmoni til din hest og dig

Vil du leve det gode liv??

Jeg tager nu nye klienter i terapi

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxx
Forfatter: 
Dato:  30-07-2011 14:16

Bernere er skønne som hvalpe.

nu kommer den snart i punker-hår-alderen,- det må du lige huske at tage fotos af !

*** Misssophie

DUSØR GIVES!

kat forsvundet ml. Strøby og Varpelev 4.juli

se foto på min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

Culpa....
Forfatter: 
Dato:  30-07-2011 19:24

Nurhhh det jo lille Culpa og min yndlings Bjørn!

PS: Sig lige de ikke må lege aliens når jeg besøger dem, det ser pænt scary ud!

Brugt Rideudstyrsmarked i Aalborg den 27. august.

Mere info her.

0
0
Svar på denne tråd

yndig...
Forfatter: 
Dato:  30-07-2011 20:24

hvor er han sød :-)

mit ønske er også en hund...men ikke lige nu. Valget vil til den tid stå mellem Berner sennen eller golden retriever,,,

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  30-07-2011 21:07

Så sød

Dejlig RDH dressur hoppe sælges, se mere HER

0
0
Svar på denne tråd

Culpa...
Forfatter: 
Dato:  30-07-2011 21:22

Såååå søøøøøøød

Rollo

TELL-MANN;

West Highland White Terriers

Lucky står til avlstjeneste

ROLLOS;

Flere forskellige marsvin sælges!

SVINENE;

Hyggeligt marsvineforum

Sprængfyldt med god viden

0
0
Svar på denne tråd

griner...
Forfatter: 
Dato:  01-08-2011 14:04

hold kæft en skøn tråd. super dejlige fotos ,og sjove kommentarer til fotos.sad og grinede da jeg læste den igennem. det er godt nok nogle søde hunde..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider