Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

puha tuder ved tanken
Forfatter: 
Dato:  28-07-2011 20:33

men ved inderst inde det nok er det rigtige beslutning

balou du kom dumpende ind i mit hjerte for 1,5 år siden egentlig have jeg ikke tiden til dig men med 8 hjem på dit dengang 6 mdr korte liv besluttede jeg at du skulle være hos mig for evigt.

det kan jeg desværre ikke love dig mere, jeg kan se hvor trist du blir når du vil lege og jeg efter 14 timer på job ikke kan afsætte alt den tid i verden som du fortjener og få.

du vil altid være min bedste ven og følgesvend og de næste to uger jeg har til at bestemme mig blir de hårdeste, men jeg ved at den familie som har passet dig når jeg har været optaget vil passe på dig og elske dig ligeså meget som mig og de vil have alt den tid i verden der skal til og du ksn bo og lege med din bror og i kan blive gamle sammen, samtidig ved jeg at jeg altid kan møde dig når jeg vil og det gør måske beslutningen nemmere, men hvor vil jeg savne dig mere end du aner, men min beslutning er baseret på kærligheden til dig det skal du vide

min bedste ven

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  28-07-2011 20:47

puha det er en svær beslutning, ved lige nøjagtig hvordan det er.

Min Lille gravblandning på 2 år har også lige fået ny familie, og hun flytter den 9/8.

0
0
Svar på denne tråd

Rigtig sørgeligt ..
Forfatter: 
Dato:  28-07-2011 21:32

Åh ha , føler med dig , men det virker som om at det er nogle du kender som overtager vovsen ? Det ville i hvert fald lette mit hjerte at kende de nye ejere på forhånd ..

Jeg leder selv efter lejebolig for tiden og synes det er umuligt at finde noget hvor man må ha' husdyr , og nægter simpelthen at skille mig af med min hund - har trods alt haft hende siden hun var 8 uger og hun fylder så 6 til oktober og hun har fulgt mig overalt .. Så kunne ikke forestille mig at undvære hende , men må også se realistisk på det , at på et tidspunkt blir jeg nødt til at finde et sted at bo - selvom jeg krydser fingre for at det ikke blir på bekostning af hende ..

Slet ikke da hun er meget afhængig af mig desværre ..

Men tiden læger alle sår og helt sikkert også dine :)

Mvh Sasja

- Med hesten Liepaja , Samojeden Chanel

& en baby til januar '12 -

0
0
Svar på denne tråd

kort og godt
Forfatter: 
Dato:  28-07-2011 21:35

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

Be you - Be proud

0
0
Svar på denne tråd

hejsa..
Forfatter: 
Dato:  29-07-2011 17:41

synes det lyder som en god beslutning. hvis man jobber så meget, som du gør.

flot at du vælger at give ham et hjem hvor de har tid til den.

også selvom det er en hård beslutning. men det er klart det bedste for hunden.

trøste tanker herfra.

0
0
Svar på denne tråd

Flot beslutning
Forfatter: 
Dato:  30-07-2011 01:44

at sætte hundens ve og vel før dine egne behov - det er en svær beslutning som gør ondt, men det lyder som den rigtige

Lille stueopdræt af Cavalier King Charles

www.Cavalierhytten.dk

Og med Rigtig Hundemad

www.nordrup.rigtighundemad.dk

Parelli ROCKS !!!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg sender kæmpe trøstekram
Forfatter: 
Dato:  30-07-2011 08:15

For det er aldrig sjovt at skulle af med ens dyr....

Hvor ser han bare skøn ud, virkelig knuse dejlig

Det lyder som en super løsning du har fundet, nu når tiden løber fra dig, med den familie han kender og med hans bror....

til dig, for at vælge det bedste for din hund

Vi er klogere end dyrene, så prøv dog at vise det! Stop mishandling af dyr!

0
0
Svar på denne tråd

baloooooooo
Forfatter: 
Dato:  31-07-2011 13:27

åhh nej dog, men tror du har helt ret i det er den bedste beslutning for Baloo du har taget. Du er dit ansvar bevidst og det er vigtigt mht dyr. og som du selv skriver vil han få det godt!!

Bare tænk på alt det godt du har givet ham i den tid du har haft ham!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider