Helt ærligt, - jeg ville blive rigtig træt af det.
Dels fordi de jo nok har en funktion i form af staldkat, og hvis du fodrer og lokker katten hjem til dig - jamen så mister den jo funktionen.
Kender nogle som købte to katte, fik begge neutraliseret, ørkemærket osv. og havde en del udgifter på det, og fodrede kattene med godt kvalitetsfoder - men begge katte skulle altså bo i stalden.
- Luksusstaldkatte, de havde god lune kasser, med tæpper osv. og havde et fint liv.
Men det synes en af naboerne ikke, hun synes det var så "synd for den stakkels kat" og den rendte over til hende, så lukkede hun den ind og fodrede osv. og den endte jo så med at bo permanent hos dem.
Hun blev bedt om at lade være med at lukke ind, ikke fodre og fik forklaret hvordan katten boede osv. - men i dag bor katten altså hos naboen endnu.
Jeg var blevet PÆNT træt af det, at ha' brugt en masse penge på en kat som man vel forhåbentligt er bare lidt glad for og har af en grund - og så "stjæler" naboen den bare.
Fint at I er glade for den og det ikke generer Jer at den går på visit - og kan for så vidt godt forstå man bliver fristet til at fodre, men i princippet ved I jo ikke om katten får specialkost eller lignende!
Jeg har opdaget af vores ene nabo finder det hyggeligt at fodre vores hunde igennem hegnet! Det er en supersød tanke, men problemet er at bare at jeg er totalt hys med hvad vores hunde får indenbords og den ene af dem tåler altså ikke alt foder og derfor er det faktisk misforstået godhed at naboen står og fodrer dem, selvom jeg er sikker på at det er godt ment!
Så jeg ville ta' en snak med naboen, - hvis I er så glade for katten så spørg om I må adoptere/købe den, eller aftal noget omkring fodring eller "dele-aftale" 
Men det er så også bare sådan JEG ville se på det