Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

"Jeg vil tørres!"
Forfatter: 
Dato:  18-07-2011 17:26

I går kom "Lille Sorte" ind godt pladdervåd, og ville lægge sig ved "Anton" og "Pølse" på de nyindkøbte topmadrasser. Så jeg hev et håndklæde frem- og så blev de bange! Anton røg ud, Pølse kiggede vagtsomt.

"Lille Sorte" flygtede dog kun til vindueskarmen, og med lidt ro på- er det jo dejligt at blive tørret. :-)

Idag kom han så våd ind, og piib pibb! forlangte at blive tørret. Spinde spinde- uhm. :-D

--

Jeg havde glemt, at det tog noget tid med den gamle kastrat, at vænne sig til at blive tørret, men det er et krav fra hans side nu.

Og nu "Lille Sorte".

Katte er gode til at opdrage os mennesker. (Y)

Mvh Pinny
"En lille fjer kan sagtens blive til overhovedet ingenting."
Rune T. Kidde
0
0
Svar på denne tråd

Ih så kært
Forfatter: 
Dato:  18-07-2011 20:40

Nårh hvor hyggeligt at han sådan vil tørres, og nej sådan et ynkeligt mjaw er godt nok svært at modstå. Jeg bryder mig ellers ikke om at blive hundset med at hverken forældre, kæreste, lærere eller dem der opretholder lov og orden, men katte, de kan få mig til hvad som helst.

Medlem af Bullerklubben

Life is like a box of chocolate. You never know what´s inside.

Men man kan altså bare læse bagsiden eller indlægssedlen!

Hvad var det nu NSLFB stod for?

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  20-07-2011 09:20

Meget kært!

Min ene kat har det så lige omvendt: Når jeg er i bad kradser hun først på døren for at komme ind, derefter står hun og miaver konstant mens jeg bader - når jeg så er færdig vil hun aes med PJASK våde hænder :-O

Støt de danske soldater!

0
0
Svar på denne tråd

Vild med sæbe
Forfatter: 
Dato:  21-07-2011 17:57

Fjolletnavn > min kærestes ene kat har lidt det samme, eller, den venter dog helst til man er tør, men når man lige kommer ud af badet bliver han (katten, ikke min kæreste) helt elektrisk og skør af ren nusselighed, han elsker bare duften af sæbe.

Min hårkur dufter også fantastisk mener han (det gør både min x og min nuværende kæreste i øvrigt også - nuværende kaster ellers ikke om sig med komplimenter) så hvis jeg sidder i sofaen og stadig har duften i mit hår, så skal jeg passe på hvis fismissen er på ryglænet. Han begraver sig simpelthen i mit hår og smasker i det!

Medlem af Bullerklubben

Life is like a box of chocolate. You never know what´s inside.

Men man kan altså bare læse bagsiden eller indlægssedlen!

Hvad var det nu NSLFB stod for?

0
0
Svar på denne tråd

vådt hår
Forfatter: 
Dato:  23-07-2011 12:17

Ja, vand behøver ikke at være det værste en kat ved.

Min hunkat kommer ud og sidder på toilettet, når jeg slukker for vandet. Hun elsker nyvasket vådt hår, det dufter ihh så skønt.

Så kan hun komme til det, så holder hun fast i en hoved med forpoterne (med kløer) og spinder højt mens hun bider i håret. Ved ikke hvor denne adfærd stammer fra, men hun er helt i ekstase og kan bide blidt i armen eller hånden også af ren nydelse.

Min anden kat afskyer vand og vil også bare gerne tørres, hvis han er blevet overrasket af et regnvejr ude.

Hunkatten da hun var killing:

Billede

Med den skønneste Lipizzaner

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider