Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

Hundegård
Forfatter: 
Dato:  06-07-2011 14:41

Hej vi skal have bygget den perfekte hundegård til vores lille Vidur. Er er noget der har billeder af jeres til inspiration,:) ?

husk det er Ikke godt udstyr som skaber god rytter.

0
0
Svar på denne tråd

hundegård
Forfatter: 
Dato:  08-07-2011 20:45

Jeg kunne også godt tænke mig noget inspiration til en hundegård.

Vi har en hvalp på 6 måneder som bare ikke kan være alene hjemme uden at ødelægge et eller andet og gå på borde både i køkkenet og stuen.

Vi har også hendes far så hun er aldrig helt alene,vi har lavet en hundegård til dem så de ikke ødelægger noget inde døre,men den har hun gnavet sig ud af på en halv time da jeg var ude og handle.Vi er snart løbet tør for ideer uanset hvad vi gør bryder hun ud og ødelægger alt eller stikker af fra haven når hun er alene i et øjeblik da hun selv laver hul i det hegn der er sat op.Da vi boede på Møn med 35 tønder land stak hun aldrig af og hun ødelagde aldrig noget,hun er lige så meget uden nu som dengang.

Så hvis der er nogen der har en god ide til en hundegård der holder til en terrorist som hende så lytter vi gerne.

Hilsen terroristen Emilie og Anette

Det er cool at ride på en gul

0
0
Svar på denne tråd

Hundegård
Forfatter: 
Dato:  15-07-2011 15:16

Vi har lavet denne hundegård til vores. Det er med en stribe herregårdssten på tværs og granit udenom - med lidt buksbomme og træer plantet. Den kan gå ind af en hundelem til en fuld isoleret kasse, hvor han har en kurv at ligge i. Om vinteren har han yderligere en dyne at ligge i.

Hegnet er lavet af rivenet og stolper.

0
0
Svar på denne tråd

Dette er vores
Forfatter: 
Dato:  01-08-2011 18:08

Huset er 25 m2, og er delt op i to indvendige hundegårde. Her har hundene hver en palleramme med halm i, så de kan ligge lunt og godt. Der er døre indvendig til begge sider, og tit lader jeg dem stå åben så de kan rende fra den ene hundegård til den anden, så har de det mere plads at løbe på.

Hver hundegård er 20 m2.

Jeg bruger hundegårdene til vores gravhunde (de 6 af dem), den sidste er for meget "prinsesse" til at ville være i hundegården, men de andre elsker det:)

Jeg strør foder ud dernede hver dag inden de lukkes ind, så kan de bruge tid på at finde mad, mens de er der.

Jeg bruger den ikke om vinteren, da jeg synes det er for koldt, men har overvejet en varmelampe dernede, så kan de godt være der et par timer.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  04-08-2011 08:46

jeg har desværre ingen billede af det, men vores er også lavet af rivenet, de har rigtig meget plads både ude og inde.

vores hopper over alt, kravler over alt, 1½ m væg kravler de let og elegant over, så vores løsning blev et rivenet på 1 meter ca og så en strømtråd fra hestefolden i toppen.

1 forsøg på at komme over, og de gør det aldrig mere. de hopper ikke op af hegnet, og flugtforsøg er noget der hører fortiden til.

måske er der nogen der syntes det er synd, men jeg syntes det er mere synd hvis de løber ud og bliver ramt af en bil.

0
0
Svar på denne tråd

lakdsjgaæ
Forfatter: 
Dato:  05-08-2011 12:30

hvor er de fine jers hundegårde

hvis man har en udbryderhund kan det være en fordel at:

- have et metal stakit der er minimum 2 meter højt.

- lægge fliser i hele hundegården så hunden ikke kan grave sig ud.

(- Selvfølgelig skal hunden altid have adgang til vand når den er i hundegården, og den skal altid vænnes til at være i hundegården langsomt)

kh sanne

Rideudstyr sælges bla:1 st sadel forhøjer underlag fra Wintec sælges. pris 100kr

se præs, billeder.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider