Jeg har to staldkatte som er født og bor på landet, nu er sagen den at vi måske bliver nødt til at flytte.
Kan man flytte katte fra forhold hvor de er vant til helt selv at komme og gå til en stor katte gård som vi selvfølgelig vil gøre hyggelig og så udfordrende som muligt?
Jeg håber vi kommer til et sted hvor er der en slags stald/skur vi kan isolere/noget i den stil (de kan desværre ikke komme ind pga allergi)med et kæmpe udendørs arael...
Jeg ved godt at de nye forhold ikke er optimale men er det synd?
Det er ikke en mulighed at efterlade dem her det vil jeg aldrig gøre og jeg er selvfølgelig også dybt ulykkelig over tanken om aflivning vil hellere bo i et skur og have dem i huset hvis det kommer dertil....
Den ene kat er sådan set en af min nabos mange mange katte som vi har taget til os da den havde brug for dyrelæge hjælp og er blevet hængende... den er knyttet til vores anden kat nu og vi er blevet meget glade for den. Det er mig som tager den til dyrlæge og plejer den for det bliver den ikke derhjemme. Min nabo ved godt den er hos os.
Håber meget vi kan finde noget sådan lidt langt ude hvor det er muligt at have et liv som nu for dem men det er jo ikke sikkert at det lige lykkes.....