en stor
for din indsats indtil videre! 
Først og fremmest ville jeg runde dyrlægen; de har med stor sandsynlighed masser af orm, og den store størrelsesforskel tyder på, at i det mindste den ene er påvirket af det..
Mælkeerstatning vil jeg ikke tro er nødvendigt, hvis de får godt killingefoder - hvilket mærke har du købt?
Og mht. hvornår en killing kan klare sig selv - tjaaa, jeg er jo af den holdning, at katte ikke bør klare sig selv, men det er nok ikke det, du spørger til her... 
Men helt lavpraktisk er deres stedsans ikke udviklet før de er mindst 6 mdr., så mine har normalt ikke fået lov at være ude uden opsyn før de har været over ½ år.
Og rent lovgivningsmæssigt, så må killinger ikke formidles før de er 12 uger.
Og så til en af mine helt store kæpheste: Hvad enten du vælger at sætte dem tilbage som stald katte, eller formidle dem som huskatte, så overvej for alt i verden at få dem neutraliserede først - det kan fint gøres lige inden de er "salgsklare", og er normal praksis på internater og hos (seriøse!) opdrættere.
Der er alt, alt for mange overskudskatte i DK, og enhver fritløbende fertil kat, bidrager til den fortsatte overproduktion - desuden giver man katten et langt mindre stresset liv, når den ikke er konstant udfordret af hormoner og deraf afledte slagsmål, eller for hunkattenes vedkommende gentagne drægtigheder...
Jeg er klar over, at det kan ende med en relativt stor regning, så hvis du ikke er indstillet på at påtage dig den post - hvilket er fuldt forståeligt - skulle du måske overveje at kontakte nogle katteinternater, og høre om de kan hjælpe?
Dorte