Kære alle herinde. Jeg har en forspørgsel. Jeg ved ikke helt om det er comme il faut at lave dette oplæg, såfremt det ikke er, må det slettes af adm. Nogle af jer har måske læst lidt om mit hvide hundehelvede... En dejlig hund
jeg er blevet alenemor og jeg har bare slet ikke tiden til ham mere...ikke så meget som han har behov for any hur.. derfor tænker jeg ( efter snart to år med mange forsøg på omlægning af dagsplan, samt bønner om flere timer i døgnet) at et andet hjem måske er den bedste løsning.. jeg har forsøgt mig med "formidlingsgrupper" men rammer åbenbart den forkerte målgruppe hele tiden... Folk der ser en smuk hunni og måske ikke tænker så meget over behov for aktivering etc. Det er sådan en tung beslutning og jeg er så enormt kræsen med evt. ny familie.. Derfor denne forespørgsel, for om i noget fora, må HN da være stedet hvor nogen måske kender nogen med plads, tid og hjerterum til en hund med behov for aktivering! Ikke en lejlighed, ikke et stressfyldt sted men et sted med plads til en "spids" personlighed...han er virkelig verdens mest kærlige vuf og jeg er sgu lidt på mine sidste reserver....og så trækker man jo på alle mulige løsningsemner..derfor; kender du nogen med lyst til en hund som min, har du et super godt råd eller noget andet godt at sige? Kom med det by all means! På forhånd tak!